همیلتون: پیروزی سنگاپور طولانی ترین مسابقه عمرم بود


فرمول یک ایران – لوییس همیلتون بعد از پیروزی در گرندپری سنگاپور 2018 در مصاحبه خود اعلام کرد که طولانی ترین مسابقه عمرش بوده است. لوییس از ابتدا تا انتها کنترل مسابقه را به دست داشت. او گفت : من واقعا خسته و کوفته هستم. مسابقه سختی بود. در اینجا توسط هوادارنم حمایت خوبی از من شد و استارت خوبی نیز داشتم. تیم هرگز ایمان و اعتقادش به من و والتری را...

فرمول یک ایرانلوییس همیلتون بعد از پیروزی در گرندپری سنگاپور ۲۰۱۸ در مصاحبه خود اعلام کرد که طولانی ترین مسابقه عمرش بوده است.

لوییس از ابتدا تا انتها کنترل مسابقه را به دست داشت. او گفت :

من واقعا خسته و کوفته هستم. مسابقه سختی بود. در اینجا توسط هوادارنم حمایت خوبی از من شد و استارت خوبی نیز داشتم. تیم هرگز ایمان و اعتقادش به من و والتری را از دست نمی دهد. این واقعا نوعی برکت و لطف بود چون مسابقه طولانی بود. طولانی ترین مسابقه ی عمرم بود و خوشحالم که به پایان رسید.

تنها جایی که پیشتازی وی تهدید شد وقتی بود که در ترافیک رانندگان لپی گیر افتاده بود. او باید از گروژان و سیروتکینی عبور می کرد که خود درحال نبرد بودند و از طرفی باید جلوی مکس را می گرفت.

او ادامه داد :

من متاسفانه بدشانس بودم که ترافیک گیر افتادم. آن ها درحال رقابت و چپ و راست کردن ماشین هایشان بودند و عبور از آن ها سخت شده بود و فکر می کنم مکس خوش شانس بود و به من بسیار نزدیک شد. برای لحظاتی قلبم در دهانم آمده بود اما با عبور از آن ها مجددا فاصله گرفتم.

همیلتون: پیروزی سنگاپور طولانی ترین مسابقه عمرم بود همیلتون: پیروزی سنگاپور طولانی ترین مسابقه عمرم بود لوییس همیلتون

لوییس درباره فراری هم گفت :

من فکر می کنم آن ها با ما نبرد خوبی را داشتند. نمی دانم سرعت آن ها یکباره کجا رفت اما از همه تیم بخاطر تلاش سخت شان تشکر میکنم. از هوادارانم بسیار متشکرم. پرچم های بریتانیای بسیاری را دیدم. عاشق تان هستم. Team LH در همه مسیر با هم هستند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



انتهای سال 2020، خداحافظ فراری و شاید خداحافظ فرمول یک