دوستی عجیب میان این دختر بچه با پیرمرد 82 ساله+عکس


دوستی عجیب میان این دختر بچه با پیرمرد 82 ساله+عکس

رکنا: دوستی که از طرف مقابلش 78 سال کوچکتر است و هردو باهم لحظات بسیار خوب و شادی را سپری می کنند.

دوستی عجیب میان این دختر بچه با پیرمرد 82 ساله+عکس

دوستی که از طرف مقابلش 78 سال کوچکتر است و هردو باهم لحظات بسیار خوب و شادی را سپری می کنند. داستان آن ها را برای شما نقل می کنیم. وقتی خانم تارا وود دختر خردسالش را برای خرید تعدادی کیک فنجانی به فروشگاه خاروبار فروشی برد، هیچ فکر نمی کرد او یک تجربه غیرمعمول خواهد داشت.

ماه گذشته وقتی تارا دخترش نورا را در داخل فروشگاه می گرداند، از کنار یک پیرمرد تنها رد شد. نگاه پیرمرد عبوس و سرد بود تا آنکه نورا فریاد زد:”سلام، آدم پیر! امروز تولدمه”

دوستی جالب دختر کوچولو با پیرمرد 82 سالهمرد توقف کرد و نگاهش ناگهان از جدی به گرم و دوستانه تغییر کرد و پرسید:”امروز چند سالت میشه؟”بعد از مدتی باهم صحبت کردن، نورا از مادرش خواست تا از او و دوست جدیدش آقای دن پترسون 82 ساله عکس بگیرید.

آنها همدیگر را در آغوش گرفتند و پس از ده دقیقه هرکس راه خودش را رفت. تارا عکس دخترش و آقان دن را در فیس بوک منتشر کرد و شخصی که مرد را شناخته بود اطلاعات تماس او را پیدا کرد.

مشخص شد همسر آقای دن شش ماه پیش فوت کرده بود و از آن زمان وی از نگرانی و افسردگی رنج می برد. به گزارش پارس ناز کاربر فیس بوک به تارا گفت که این اولین بار است که آقای دن پس از فوت همسرش لبخند زده است.تارا با آقای دن تماس گرفت و از آن زمان نورا و مرد 82 ساله دوستی غیرمعمولی را با هم شکل داده اند.

آقای دن در گفتگو با خبرنگار گفت:”او عمق عشق را به من نشان داد، عمقی که نمی دانستم اصلا وجود دارد.”عکس های صفحه شخصی تارا در فیس بودک نشان می دهد که این دختر کوچولو و پیرمرد از خوردن کیک های فنجانی با هم لذت می برند، حیوانات پشمی و آغوش های گرم با هم رد و بدل می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چطور اینترنت هدیه دولت را فعال کنیم؟ + مراحل