دست انتقام نظام اسلامی طومار حیات تروریست‌ها را درهم خواهد پیچید


دست انتقام نظام اسلامی طومار حیات تروریست‌ها را درهم خواهد پیچید

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی در پی حادثه تروریستی روز گذشته اهواز نوشت: دست انتقام نظام اسلامی طومار حیات این جنایتکاران و مزدوران تحجر و استکبار را در هم خواهد پیچید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در پی حادثه تروریستی روز گذشته اهواز پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

وَ لَا تَقُولُواْ لِمَن یُقْتَلُ فیِ سَبیلِ اللَّهِ اَمْوَاتُ بَلْ اَحْیَاءٌ وَ لَکِن لَّا تَشْعُرُون»

به کسی که در راه خدا کشته شده مرده مگویید بلکه اینان زنده‌هایی هستند ولی شما درک نمی‌کنید.

وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار تروریستی در مراسم رژه‌های نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از سربازان و هم‌وطنانمان گردید، موجب اندوه و تأثر شد.

وقوع این حادثه هم‌زمان با سالگرد آغاز هشت سال جنگ تحمیلی، نشان داد انقلاب اسلامی ایران با گذر از چهار دهه از حیات پرفراز و نشیب خود همچنان مورد طمع و آماج اقدامات تروریستی بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی است.

دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی با این اقدام مذبوحانه سعی در ایجاد رعب و وحشت در بین هموطنان عزیز ما در اهواز و خدشه واردکردن به امنیت، اتحاد، همبستگی، انسجام ملی در بین ملت سرافراز ایران داشتند که قطعاً دست انتقام نظام اسلامی طومار حیات این جنایتکاران و مزدوران تحجر و استکبار را در هم خواهد پیچید.

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی که منجر به شهادت کودکان، زنان و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران شد را به ملت عزیز ایران بالأخص مردم شریف استان خوزستان و بازماندگان شهدا، تسلیت عرض کرده و برای مجروحان شفای عاجل و برای بستگان صبر و بردباری و اجر عظیم مسألت می‌دارد.

انتهای پیام/4007




بردسیر قطب گیاهان دارویی استان کرمان است