اقدام‌های تروریست‌ها باعث تقویت روحیه دشمن‌ستیزی ملت ایران خواهد شد


اقدام‌های تروریست‌ها باعث تقویت روحیه دشمن‌ستیزی ملت ایران خواهد شد

مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن عملیات تروریستی اهواز نوشت: اقدام‌های تروریست‌های وحشی و اربابان آمریکایی سعودیشان در اراده ملت تأثیری نگذاشته و باعث تقویت روحیه دشمن‌ستیزی ملت ایران خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه‌ای عملیات تروریستی اهواز را محکوم کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: امروز بار دیگر خوی وحشی‌گری دشمنان ملت ولایت‌مدار جمهوری اسلامی ایران با حمله تروریستی به رژه نیروهای جان برکف و پاسداران انقلاب اسلامی موجب شد تا گل‌های دیگری از ایران اسلامی شربت شهادت نوشیده و به لاله‌زار جمهوری اسلامی ایران افزوده شوند.

در ادامه عنوان شده است: در روزهایی که قلب همه ملت‌های آزاده جهان از داغ شهادت سالار شهیدان و یاران باوفایشان مالامال از غم و اندوه بود، یزیدیان زمان تحت حمایت استکبار جهانی و شیطان بزرگ بر این غم و اندوه افزوده و ملت ایران را داغدار نمودند. دشمنان این خاک و نظام و ملت بدانند ما فرزند عاشوراییم و عشق شهادت در دل داریم لذا واق‌واق‌های تروریست‌های وحشی و اربابان آمریکایی سعودیشان در اراده ملت هیچ تأثیری نگذاشته و اتفاقاً باعث تقویت روحیه دشمن‌ستیزی ملت ایران خواهد شد.

مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نوشت: ضمن محکومیت این وحشیگری‌ها از نیروهای مسلح و خدوم جمهوری اسلامی ایران درخواست داریم تا همانند گذشته جواب کوبنده‌ای برای این یاغی‌‌گری‌های دشمنان داده و ریشه علف‌های هرز آمریکا و اسرائیل را در منطقه بخشکانند.

در پایان مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از ریاست محترم جمهور می‌خواهد تا در نشست سازمان ملل با سخنرانی انقلابی از تمامی حقوق ملت جمهوری اسلامی ایران دفاع نموده و با فریادی دشمن‌شکن به همه بدخواهان نظام اسلامی بفهمانند که جمهوری اسلامی ایران بر سر منافع و امنیت ملت با احدالناسی تعارف و مذاکره ندارد.

انتهای پیام/4007




تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...