فراخوان تولید آثار تجسمی با موضوع حادثه تروریستی در اهواز


فراخوان تولید آثار تجسمی با موضوع حادثه تروریستی در اهواز

حوزه هنری در نظر دارد با هدف محکومیت حادثه تروریستی اهواز که به شهادت و مجروح شدن هموطنانمان منجر شد، نمایشگاه پوستری را با این موضوع برگزار کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از حوزه هنری، حوزه هنری در نظر دارد با هدف محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته اهواز که به شهادت و مجروح شدن هموطنانمان منجر شد، نمایشگاه پوستری را با این موضوع برگزار کند.

هنرمندان می‌توانند آثار خود را با در نظر گرفتن محورهای «محکومیت ترور و تروریسم»، «ادای احترام به شهدا و مجروحان این حادثه»، «محکومیت دشمنان منطقه‌ای ایران (رژیم آل‌سعود و متحدانش و رژیم صهیونیستی)، آمریکا و ایادی آن در جهان به‌ عنوان حامیان و عاملان تروریسم»، «اتحاد و همدلی مردم و مسئولان در برابر کوردلی و توطئه‌ دشمنان ایران»، «تکریم ایثار و فداکاری سربازان میهن»، «طاها؛ شهید چهار ساله حادثه تروریستی اهواز، فرزند همه ایرانیان»، «امتداد حماسه حسینی؛ رمز پیروزی حق بر باطل»، «رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر» به پست الکترونیکی posterforahvaz@gmail.com ارسال کنند. آثار تأییدشده در نمایشگاه‌های منتخب سراسر ایران به‌ نمایش در خواهند آمد.

همچنین مهلت این فراخوان حداکثر تا ساعت 14 روز دوشنبه (دوم مهر) است و حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی، روایت فتح، خانه طراحان انقلاب اسلامی، خانه طراحان انقلاب اسلامی همدان، نهضت مردمی پوسترهای انقلاب و مجمع طراحان گرافیک اسلامی آیه از حامیان این نمایشگاه هستند.

انتهای پیام/4071/4079/خ


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ کبوتر دلم از لب بوم دلت نمیپره سینا پارسیان