حمایت تامین اجتماعی و بهزیستی از آسیب‌دیدگان حادثه تروریستی اهواز


حمایت تامین اجتماعی و بهزیستی از آسیب‌دیدگان حادثه تروریستی اهواز

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی مراکز تامین اجتماعی و سازمان بهزیستی کشور در طرح محب (کمک روحی به آسیب دیدگان حادثه تروریستی اهواز) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انوشیروان محسنی بندپی امروز یکشنبه اول مهر و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در آیین به صدا درآوردن زنگ مهر مهدکودک گل مریم تحت نظارت اداره کل بهزیستی شمیرانات استان تهران از فعالیت حدود ١٧ هزار و ٥٠٠ مهد کودک در سراسر کشور خبر داد و با اشاره به حساسیت سن کودکان در زمان ورود به مهدهای کودک گفت: رشد و تکامل کودکان از این دوران آغاز می‌شود.

محسنی بندپی اظهار کرد: نشاط و شادابی افراد یک جامعه از محیط‌های آموزشی آغاز می‌شود بنابراین توجه به این فضاها بسیار اهمیت دارد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز ضمن محکوم کردن این حادثه دردناک و تسلیت به مقام معظم رهبری و مردم خوزستان از آمادگی مراکز تامین اجتماعی و سازمان بهزیستی کشور در طرح محب ( کمک روحی به آسیب دیدگان این حادثه ) خبر داد.

وی گفت: رئیس جمهور امسال در آیین افتتاح سال تحصیلی جدید سوالی مبنی بر اینکه در سال گذشته چه مهارتی به شما اضافه شد برای دانش آموزان مطرح کرد و گفت: باید بگوییم که در برنامه‌های اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهارت آموزی در محیط واقعی کار و کارورزی به طور جدی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/4044/



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟