دلیل مرگ مریلین مونرو در اینستاگرام نوید محمدزاده + عکس


دلیل مرگ مریلین مونرو در اینستاگرام نوید محمدزاده ، صفحه اینستاگرام نوید محمدزاده با انتشار عکس مریلین مونرو بازیگر زن سرشناس و دلیل مرگ وی به روزرسانی شد . مطالب اینستاگرامی بازیگران و ستارگان ایرانی معمولا با نکات جالب توجهی همراه است که گاها با شگفت زده شدن کاربران رو به رو میشود . نوید... نوشته دلیل مرگ مریلین مونرو در اینستاگرام نوید...

دلیل مرگ مریلین مونرو در اینستاگرام نوید محمدزاده ، صفحه اینستاگرام نوید محمدزاده با انتشار عکس مریلین مونرو بازیگر زن سرشناس و دلیل مرگ وی به روزرسانی شد .

مطالب اینستاگرامی بازیگران و ستارگان ایرانی معمولا با نکات جالب توجهی همراه است که گاها با شگفت زده شدن کاربران رو به رو میشود .

نوید محمدزاده از بازیگران پرحاشیه ایرانی است که معمولا با تیپ لباسی خاص خود در جشنواره ها تیتر رسانه ها میشد اما این بار با مطلبی در اینستاگرام تیتر اخبار شد .

دلیل فوت مریلین مونرو بازیگر زن سرشناس دنیا که در سال 1962 به کام مرگ رفته بود با عکس گرافیکی از مریلین مونرو آپدیت جدید صفحه اینستاگرام نوید محمدزاده بود .

دلیل مرگ مریلین مونرو در اینستاگرام نوید محمدزاده + عکسدلیل مرگ مریلین مونرو در اینستاگرام نوید محمدزاده + عکس

نوید محمدزاده با انتشار عکس بالا نوشت: نورما جین مورتنسون معروف به «مریلین مونرو»، بازیگر، خواننده و مانکن آمریکایی بود. وی در تاریخ ۵ اوت ۱۹۶۲ میلادی، به دلیل مصرف بیش از حد داروهای خواب‌آور درگذشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند