شمار قربانیان حملات آمریکا در عراق و سوریه بیش از آمارهای رسمی


شمار قربانیان حملات آمریکا در عراق و سوریه بیش از آمارهای رسمی

گروه نظارتی ایروارز(Airwars)، شمار قربانیان غیر نظامی در حملات به اصطلاح ائتلاف آمریکا در عراق و سوریه را دست کم شش هزار و پانصدو هفتاد و پنج نفر اعلام کرد.

شمار قربانیان حملات آمریکا در عراق و سوریه بیش از آمارهای رسمیبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز؛ در حالی که آمار رسمی قربانیان غیرنظامی در حملات به اصطلاح ائتلاف آمریکا درعراق و سوریه کمتر از ارقام دیگر نهادها و سازمان ها است، گروه نظارتی ایروارز(Airwars)، شمار اینگونه قربانیان را دست کم شش هزار و پانصدو هفتاد و پنج نفر اعلام کرد.
با احتساب افزایش شمار 53 نفر دیگر از قربانیان غیر نظامی در ماه اوت، شمار کشته شدگان حملات به اصطلاح ائتلاف نظامی آمریکا در سوریه و عراق از اوت 2014 تاکنون به یک هزار و صد و چهارده نفر افزایش یافته است.
مقامات نظامی آمریکا اعلام کردند، بیش از یک هزار و صد نفر از شهروندان غیر نظامی در حملات به اصطلاح ائتلاف آمریکا علیه گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه جان خود را از دست داده اند.
براساس اظهارات مقامات به اصطلاح ائتلاف نظامی آمریکا، در پی حملات این گروه به مرکز کنترل و فرماندهی و همچنین کارخانه تولید کننده مواد منفجره در نزدیکی موصل عراق در مه 2017 بیست وپنج شهروند غیر نظامی جان خود را از دست دادند.




بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کشف سلاح‌های مدفون داعش در عراق