راهنمای هفدهم Monster Hunter World / راهنمای رتبه‌های بالا


اگر خود را به رتبه‌های بالا در Monster Hunter World رسانده باشید، متوجه خواهید شد که درجه سختی بازی چه قدر سریع می‌تواند افزایش یابد. الان جا دارد که به شما بگوییم که به بازی واقعی خوش آمدید. افزایش سریع درجه سختی بازی ممکن است عده‌ای را به جوری بترساند، اما نگران نباشید، ما در راهنمای هفدهم Monster Hunter World چند چیز را به شما یاد می‌دهیم تا...

اگر خود را به رتبه‌های بالا در Monster Hunter World رسانده باشید، متوجه خواهید شد که درجه سختی بازی چه قدر سریع می‌تواند افزایش یابد. الان جا دارد که به شما بگوییم که به بازی واقعی خوش آمدید. افزایش سریع درجه سختی بازی ممکن است عده‌ای را به جوری بترساند، اما نگران نباشید، ما در راهنمای هفدهم Monster Hunter World چند چیز را به شما یاد می‌دهیم تا از ترستان کم شود. با روژان همراه شوید.

پس از اینکه وارد رتبه‌های بالا شدید، اگر روی آیتم‌های کلیدی سرمایه گذاری کنید، تجربه شما بسیار بهتر خواهد شد. برای این کار، ما به شما کمک می‌کنیم، اما قبل از هر چیزی، یادآوری می‌کنیم که به پول (البته منظور پول رایج بازی است) به مقداری بسیاری نیاز خواهید داشت.

چگونه زِنی، پول رایج بازی را سریع‌تر دریافت کنید

دشمنان بزرگ‌تر و دشوارتر تنها چیزی نیستند که در رتبه‌های بالا مشاهده خواهید کرد. هنگامی که در رتبه‌های بالا برای خرید چیزی به کارگاه سر می‌زنید، متوجه برچسپ‌های قیمت بالایی خواهید شد. متاسفانه، در رتبه‌ها بالا برای خرید سلاح و زره‌های قدرتمند، پول بسیار ضروری است. ما سه روش پرورش Might Seeds، ماموریت‌های اکتشافی آسان و Bandit Mantle (یک نوع ابزار تخصصی در Monster Hunter World است که در هنگام حمله به دشمنان باعث می‌شود، آیتم‌های کم‌یاب به دست آورید) را برای سریع‌تر و بیشتر دریافت کردن زِنی پیشنهاد می‌کنیم.

راهنمای هفدهم Monster Hunter World / راهنمای رتبه‌های بالا

این سه روش را پشت سرهم انجام دهید تا بتوانید جیب‌های خود را سریع پر کنید و هرچیزی که خواستید بخرید. پس از اینکه جیب‌های خود را پر از زِنی کردید، در ادامه ما چند توصیه برای آنچه که باید در ابتدای لیست خرید خود قرار دهید، برای شما آورده‌ایم.

اولین زره شما در رتبه‌های بالا؛ Zorah Magdaros

ضربات و حملات هیولاها در رتبه‌های بالا، بسیار شدیدتر و سخت‌تر از آنچه که انتظار دارید، خواهند بود. برای اینکه ابتدای ورود خود به سطح‌های بالا را بدون مشکل سپری کنید، ما پیشنهاد می‌کنیم که Zorah Magdaros را به عنوان اولین زره خود در رتبه‌های بالا انتخاب کنید. اگر این بازی را کاملا به اتمام رسانده باشید، می‌دانید که تنها دو دفعه با اژدهای کهن، Zorah Magdaros رو به رو خواهید شد. اما اگر به اندازه کافی مواد برای ساختن این زره از این اژدها به دست نیاورده باشید، چگونه می‌توان این زره را ساخت؟

پس از اینکه ماموریت A Colossal Task را تکمیل کردید، شما وارد رتبه‌های بالا بازی می‌شوید. از این پس، شما قادر نخواهید بود که در برابر موجودات بزرگ جثه در حالت عادی مقابله کنید. ماموریتی که به شما اجازه می‌دهد با Zorah Magdaros مبارزه کنید، به طور تصادفی می‌تواند به عنوان یک ماموریت قابل انتخاب روی بورد ماموریت‌ها ظاهر شود، اما اگر به دنبال گرفتن این زره هستید، نمی‌توانید برروی این گزینه تکیه کنید. خوشبختانه، شما همیشه می‌توانید به شکارچی‌های دیگری که در حال مبارزه با Zorah Magdaros هستند، ملحق شوید.

راهنمای هفدهم Monster Hunter World / راهنمای رتبه‌های بالا

برای اینکه بتوانید وارد ماموریت شکارچی‌های دیگر برای شکار این اژدها بشوید، قدم‌های قسمت پایین را دنبال کنید.

وارد بخش آنلاین (Nnline Session) شوید. با استفاده از بود ماموریت، گزینه Join a Quest را انتخاب کنید. سپس Respond to SOS را انتخاب کنید. هنگامی که در حال جستجو هستید، گزینه No Preference را برای بخش Quest type انتخاب کنید. گزینه پنجم یعنی Target را Zorah Magdaros قرار دهید. این احتمال وجود دارد که چیزی برای شما نشان داده نشود، اما اگر یک ماموریت اختیاری (Optional) در دسترس قرار گرفت، شما ماموریت Left Quite an Impression را مشاهده خواهید کرد.

اگر این ماموریت ( Left Quite an Impression) را مشاهده کردید، سریعا وارد آن شوید و تا جایی که می‌توانید قسمت‌های قابل جمع آوری اژدها را جمع آوری کنید. شما باید این فرآیند را چندین بار تکرار کنید تا به اندازه کافی آیتم برای ساختن زره کامل را به دست آورید. بهتر است از آیتم Lucky Voucher خود استفاده کنید تا شانس به دست آوردن آیتم‌های بیشتر را افزایش دهید. به یاد داشته باشید که سِت کامل Zorah Magdaros با هزینه بسیار بالایی همراه خواهد بود، بنابراین اگر در جستجوی پیدا کردن ماموریت هستید و نتوانستید ماموریتی پیدا کنید، از ابزار Bandit Mantle برای پیدا کردن Scale استفاده کنید، سپس Scaleها را در ازای زِنی مبادله کنید.

راهنمای هفدهم Monster Hunter World / راهنمای رتبه‌های بالا

از آنجایی که دفاع پایه هر قطعه Zorah Magdaros احتمالا بیشتر از زرهی است که در انتهای رتبه‌های پایین در اختیار دارید، این سِت برای شروع رتبه‌های بالا مناسب است. نسخه بتای این زره دارای اسلات‌هایی برای جم‌ها (Gems) نیز است، چیزی که حتی ممکن است فرصت استفاده آن با زره‌های رتبه‌های پایین را نداشته باشید. در حالی که این زره به تنهایی دفاع شما را به طور قابل‌ توجهی افزایش خواهد داد، دو آیتم دیگر هستند که باید زِنی خود را برای آن‌ها پس انداز کنید.

دو تا از Charmهای ضروری

راهنمای هفدهم Monster Hunter World / راهنمای رتبه‌های بالا

از الان می‌گوییم که این آیتم‌ها اصلا ارزان نیستند؛ آیتم Powercharm معادل ۳۶٫۰۰۰ زِنی و آیتم Armorcharm معادل ۲۴٫۰۰۰ زنِی است. نگران نباشید، در بخش بعدی راهنمای Monster Hunter World به شما یاد خواهید داد که چگونه Zenny پول رایج بازی را به مقدار بسیاری دریافت کنید. سرمایه گذاری روی این آیتم‌ها ارزشمند است، زیراکه باف‌های قدرتمندی هستند که هر چقدر شما قوی‌تر شوید، آن‌ها نیز مفیدتر و پر استفاده‌تر می‌شوند. بدون در نظر گرفتن قیمت این آیتم‌ها، هیچ دلیلی وجود ندارد که آن‌ها را نداشته باشید.

اگر بسیار جاه‌طلب هستید، می‌توانید هر دوی این آیتم‌ها را به Powertalon و Armortalon ارتقاء دهید. البته در صورتی می‌توانید ارتقاء این Charmها را انجام دهید که قبل آن، هیولای بزرگ جثه، Bazelgeuse را شکار کرده و دوتا از Bazelgeuse Talon را در انبار ذخیره خود داشته باشید. Bazelgeuse Talon به شما ۱۰ درصد افزایش در Stat مربوط به خود می‌دهند، به همین دلیل اگر شما بخواهید با Bazelgeuse نزاح کنید، این آیتم‌ها می‌توانند به طور باورنکردنی مفید باشند. اگر به دنبال حداکثر رساندن Statهای خود هستید، می‌توانید به Provisions shop (تصویر بالا) برگردید و آیتم‌های Powercharm و Armorcharm دوباره خریداری کرده تا افزایش ۱۵ درصدی دیگری در Statهای خود داشته باشید.

منبع

راهنمای هفدهم Monster Hunter World / راهنمای رتبه‌های بالا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لغت نامه ورزشی