افشاگری دستیار سابق فرح و رضا پهلوی درباره روابط مالی‌ با عربستان و سازمان سیا


افشاگری دستیار سابق فرح و رضا پهلوی درباره روابط مالی‌ با عربستان و سازمان سیا

یکی از اقوام فرح پهلوی و مشاور مالی‌ سابق و محرم رضا پهلوی در کتاب جدید خود و در یک سری مصاحبه در یوتیوب، ادعا می‌کند شاهزاده رضا پهلوی از دولت‌های آمریکا (سازمان سیا) و عربستان سعودی کمک مالی‌ دریافت کرده است.

به گزارش جام نیوز، احمد علی‌ مسعود انصاری، که از اقوام (پسرخاله) فرح پهلوی ملکه سابق ایران و مشاور مالی‌ سابق و محرم رضا پهلوی فرزند شاه سابق پس از خروج از ایران بوده است، در کتاب جدید خود و در یک سری مصاحبه در یوتیوب، ادعا می‌کند شاهزاده رضا پهلوی از دولت‌های آمریکا (سازمان سیا) و عربستان سعودی کمک مالی‌ دریافت کرده بود.

آقای انصاری همچنین به روابط نزدیک خود با محمدرضا شاه پهلوی، و روابط نزدیک شهریار آهی با دولت‌های خارجی‌ و روابط خصوصی عاشقانه شاهزاده، آقای آهی و فرح دیبا (پهلوی) با دیگران اشاره می‌کند.

آقای انصاری همچنین به بازگشت خود به ایران، رابط ایران و آمریکا بودن در زمان رئیس جمهوری بوش و .. اشاره می‌کند.

احمد علی‌ مسعود انصاری سالها پیش از نزدیکترین افراد، فامیل، محرم اسرار و مدیر اقتصادی خانواده پهلوی (شاه، ملکه فرح و شاهزاده رضا پهلوی) محسوب میشد اما در پی‌ یک سری اختلافات عقیدتی‌ و آنچه او بدهکاریهای میلیونی، "حسابهای میلیارد دلاری" و "دروغگویی" خانواده پهلوی میخواند، مورد غضب این خانواده قرار گرفت و خانه و املاک خود را از دست داد.

در ماه ژانویه هم، پائولو کوئلیو که یکی از پر فروش‌ترین نویسنده‌های برزیل می‌باشد و با نزدیک ۱۵ میلیون دنباله رو در توئیتر، هم نزد ایرانیان و هم سایر روشنفکر‌های جهان طرفداران زیادی دارد، در توئیتر به رضا پهلوی که از ترامپ خواسته در تغییر رژیم ایران کمک کند، گفت: "ساکت شو! ساواک مرده! و اگر شما هم مانند کودتای ۱۳۳۲ (پدرت) از خارجی‌‌ها کمک بگیرید، مردم ایران از کشورشان دفاع خواهند کرد... من از مردم ایران حمایت می‌کنم نه از این دلقک‌هایی‌ که به عنوان "وارث تاج و تخت" همراه هوادارانش در توئیتر مشوق دخالت خارجی‌‌ها در ایران هستند."

115

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 8 اردیبهشت 1403 / التهاب طلا با لیدری طلای جهانی تخلیه شد