به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان زنجان با اشاره به اینکه ۴۴ درصد از پست‌های اداری و قضایی دادگستری استان زنجان خالی است؛ گفت: برای این کمبود آزمون استخدامی ۲۳۰۰ نفر در سال ۹۶ برگزار شد که تعداد ۱۰۸ نفر در قالب ۷ رشته در دادگستری استان جذب شده‌اند.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به برگزاری همایش تقدیر از کارکنان برتر مجموعه دادگستری استان در هفته قوه قضائیه؛ تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی نیز در این هفته در استان در دستور کار قرار دارد.

سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان زنجان گفت: ۱۰۸ نفر در هفت رشته از جمله رشته‌های تحریرنویسی، کارشناس شبکه، مددکار اجتماعی، مسؤول ابلاغ و اجرا و ... مشغول به کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه ساختمان دادگستری در خرم‌‎دره نیز تا پایان تیرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید، ابراز کرد: مجوز احداث مجتمع قضایی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع اخذ شده که پس از تامین اعتبار و روند اخذ دیگر مجوز‌ها احداث می‌شود.

بلباسی با تاکید بر اینکه کمبود فضای اداری و زیرساختی از جمله مشکلات دادگستری استان بوده که ما در سه ساختمان اجاره‌نشین هستیم، اظهار کرد: در شهرستان سلطانیه نیز در زیربنایی ۳ هزار و ۶۰۰ متری با پیش‌بینی هزینه ۶ میلیارد تومانی ساختمانی احداث می‌شود.