تیم بازیگری سریال ویچر به صورت رسمی مشخص شد


تیم بازیگری سریال ویچر به صورت رسمی مشخص شد

شاهد این بودیم که چندی پیش هنری کویل به عنوان بازیگر نقش اول سریال ویچر معرفی شد و اکنون باقی تیم بازیگری از سوی شبکه نتفلیکس مشخص شده است. دو تا از نقش‌های مهم باقی مانده مربوط به سیری و ینیفر بودند که اکنون می‌توانیم با بازیگرهای این دو شخصیت نیز اشنا شویم. همانطور که می‌دانید سری The Witcher با بازی‌ها ساخته شده توسط استودیو CD Projekt Red به...

شاهد این بودیم که چندی پیش هنری کویل به عنوان بازیگر نقش اول سریال ویچر معرفی شد و اکنون باقی تیم بازیگری از سوی شبکه نتفلیکس مشخص شده است.

دو تا از نقش‌های مهم باقی مانده مربوط به سیری و ینیفر بودند که اکنون می‌توانیم با بازیگرهای این دو شخصیت نیز اشنا شویم. همانطور که می‌دانید سری The Witcher با بازی‌ها ساخته شده توسط استودیو CD Projekt Red به شهرت جهانی رسیده است و اکنون نتفلیکس قصد دارد این دنیای فانتزی را با یک اقتباس لایو اکشن به تصویر بکشد.

به همین خاطر سازنده و شورانر دو مجموعه Daredevil و The Defenders، «لوران اس هیسریش» (Lauren S. Hissrich)، ساخت سریال ویچر را برعهده گرفته است. این مجموعه هم‌اکنون در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد و تمامی قسمت‌های آن نوشته‌ شده است و فیلم‌برداری آن در پاییز جاری در بوداپست مجارستان کلید خواهد خورد. لوکیشن‌های فیلم‌برداری دیگر نیز احتمالاً آفریقای جنوبی و اسلواکی خواهند بود.

بالاخره پس از مدت انتظار تیم بازیگری سریال ویچر معرفی شده است و می‌توانیم ببینیم که بازیگر نقش‌های ینیفر و سیری چه کسانی هستند. فریا آلن بازیگر نقش سیری و آنیا چالوترا بازیگر نقش ینیفر است. نکته جالب این است که هر دو بازیگر سابقه کمی دارند و مهم‌ترین فعالیت حوزه هنری آن‌ها به ترتیب مربوط به Into the Badlands و تنها چهار قسمت از Wanderlust است.

دیگر بازیگران سریال نیز معرفی شده‌اند که عبارت‌اند از: «جودی می» (Jodhi May) از Genius در نقش ملکه کلنت، «بیورن هلینور هارالدسون» (Björn Hlynur Haraldsson) از Fortitude در نقش شوهر او و شوالیه Eist، «آدام لوی» (Adam Levy) از Knightfall در نقش موسیک، «میانا برینگ» (MyAnna Buring) از بازی ویچر 3 در نقش تریس، «میمی ندیوینی» (Mimi Ndiweni) از فیلم «افسانه تارزان» (The Legend of Tarzan)، «تریشا ویلسون رید» (Therica Wilson-Read) از Profile و میلی برادی از فیلم King Arthur: Legend of the Sword.

تیم بازیگری سریال ویچر به صورت رسمی مشخص شد

پس از معرفی هنری کویل به عنوان بازیگر نقش گرالت خیلی‌ها گمان می‌کردند که با یک تیم بازیگری معروف برای سریال ویچر طرف هستیم ولی نتفلیکس امروز خلاف این موضوع را ثابت کرد. سازنده سریال در این مورد گفته بود که انتخاب بر این اساس صورت گرفته است تا بهترین بازیگر برای نقش مورد نظر انتخاب شود. اگر این سریال نیز موفق شود نتفلیکس موفق می‌شود گروهی دیگر از بازیگران ناشناس را به جهان معرفی کند، دقیقا همانکاری که با سریال Stranger Things انجام دادند.

اما در اخر باید به این نکته اشاره کنیم که فیلم‌برداری سریال ویچر به زودی آغاز خواهد شد و می‌تواند در سال 2019 شاهد پخش آن در شبکه نتفلیکس باشیم.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تیم بازیگری سریال ویچر به صورت رسمی مشخص شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!