جزئیات جدیدی از بازی Hitman 2 لو رفت


جزئیات جدیدی از بازی Hitman 2 لو رفت

تاکنون فقط جزئیات ماموریت Miami بازی Hitman 2 مشخص شده بود اما اخیراً اطلاعاتی از بقیه‌ی ماموریت‌ها نیز لو رفته‌ است. در ادامه همراه گیم‌شات باشید. با این وجود که منبع اطلاعات جدید بازی Hitman 2 تایید نشده و نامعتبر است، به نظر می‌رسد که جزئیات آن صحت داشته باشد زیرا...

تاکنون فقط جزئیات ماموریت Miami بازی Hitman 2 مشخص شده بود اما اخیراً اطلاعاتی از بقیه‌ی ماموریت‌ها نیز لو رفته‌ است. در ادامه همراه گیم‌شات باشید.

با این وجود که منبع اطلاعات جدید بازی Hitman 2 تایید نشده و نامعتبر است، به نظر می‌رسد که جزئیات آن صحت داشته باشد زیرا بسیار دقیق است. به هر حال، فردی که این اطلاعات را لو داده مشخص نیست و باز هم باید به آن به عنوان یک شایعه نگاه کنید.

جزئیات تازه‌ای از دو ماموریت Flamingo واقع در میامی و Mongoose واقع در بمبئی منتشر شده است. نکات جدید و خاصی از ماموریت Flamingo نشنیده‌ایم زیرا پیش از این نمایشی از آن از E3 را مشاهده کرده بودیم، اما در خصوص ماموریت Mongoose باید گفت که «وزیر کیل» (Wazir Kale)، ملقب به The Maelstrom، هدف آن است. وی کاپیتان دزدان دریایی بی‌رحمی است که وظیفه‌ی محافظت از فردی با نام «لوکاس گری» (Lucas Grey) را دارد. در این ماموریت چندین سلاح و ابزار در اختیارتان قرار دارد؛ برخی از آن‌ها سلاح‌های معمول نظیر اسنایپر هستند و برخی دیگر سلاح‌های سرد غیرمعمول مانند آجر.

با این حال، جزئیات زیادی از سه ماموریت دیگر به جز محل وقوعشان منتشر نشده است. ماموریت Sheep در نیوزیلند، The Ark در دریای شمال و Skunk در محیطی زیر شهری در آمریکای شمالی واقع است.

بازی Hitman 2 که ماه گذشته رسماً از آن رونمایی شد، در 13 نوامبر 2018 مصادف با 22 آبان 1397 برای پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌گردد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جزئیات جدیدی از بازی Hitman 2 لو رفت

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کاز هیرای به زودی بازنشسته و از سونی جدا می‌شود