کمپانی Corsair از مجموعه صفحه کلید K68 رونمایی کرد


کمپانی Corsair از مجموعه صفحه کلید K68 رونمایی کرد

به تازگی کمپانی آمریکایی Corsair از نسل جدید صفحه کلید‌های مخصوص بازی خود در کلاس میان رده رونمایی کرده است. صفحه کلید K68 که جدیدترین محصول معرفی شده از سوی Corsair است، در ادامه به شما معرفی خواهد شد. کمپانی خوش‌نام Corsair مدت‌ها است که در زمینه ساخت و تولید قطعات سخت‌ افزاری و تجهیزات...

به تازگی کمپانی آمریکایی Corsair از نسل جدید صفحه کلید‌های مخصوص بازی خود در کلاس میان رده رونمایی کرده است. صفحه کلید K68 که جدیدترین محصول معرفی شده از سوی Corsair است، در ادامه به شما معرفی خواهد شد.

کمپانی خوش‌نام Corsair مدت‌ها است که در زمینه ساخت و تولید قطعات سخت‌ افزاری و تجهیزات جانبی رایانه‌های شخصی فعالیت می‌کند و در این مدت با ارائه محصولات با کیفیت و بسیار خوش ساخت، طرفداران بسیاری را در پیرامون خود جمع کرده است. حال به تازگی این تولید کننده آمریکایی از نسل جدید کیبورد‌های گیمینگ میان رده خود یعنی سری کیبورد K68 رونمایی کرده که از لحاظ کیفی و کارایی، در رده پایین‌تری از کیبورد‌های مکانیکی K70 و K95 قرار دارند و کمی مقرون به صرفه‌تر از آن‌ها هستند.

همانند اکثر صفحه‌ کلید‌های مکانیکی گیمینگ Corsair در زمینه تنوع این محصولات، خانواده K68 هم از دو مدل K68 RGB و K68 ساده تشکیل شده است که این دو کیبورد از لحاظ برخورداری از سیستم نورپردازی RGB با یکدیگر متفاوت‌اند. مدل K68 RGB همانطور که از نامش پیداست امکانات متنوع و گسترده‌ای را در زمینه نوپردازی و شخصی‌سازی صفحه کلید در اختیار کاربر قرار می‌دهد ولی مدل معمولی K68 تنها از رنگ قرمز در زمینه نورپردازی استفاده کرده است. همچنین مدل RGB با دو مدل سوئیچ Cherry MX Red و Cherry MX Blue عرضه می‌شود در حالی که مدل معمولی تنها با سوئیچ Cherry MX Red در دسترس قرار دارد. البته لازم به ذکر است که هر دو مدل این سری ضد آب بوده و موفق به دریافت گواهی IP 32 شده اند.

همانطور که در ابتدای کار نیز خواندید، گفته شد که صفحه کلید K68 به دلیل واقع شدن در کلاس Mid range از لحاظ قیمتی و کارایی در سطح پایین‌تری نسبت به سری K95 قرار دارد. برای درک بهتر این مسئله می‌توان به تفاوت مهم این دو سری، یعنی جنس بدنه آن‌ها اشاره کرد. در مدل‌های K70 و یا K95 جنس بدنه از فلز مات برس خورده است ولی در صفحه کلید K68 به جای فلز برس خورده، از پلاستیک مرغوب استفاده شده است که این عمل باعث صرفه جویی در ساخت و و دنبال آن کاهش قیمت تمام شده این خانواده میان رده شده است.

این دو صفحه کلید مکانیکی هم اکنون با قیمت‌های 100 و 120 دلاری در فروشگاه‌های مختلف قابل خریداری هستند. پس اگر قصد خرید یک کیبورد مکانیکی گیمینگ با صرفه و خوش ساخت را دارید، حتما این دو مدل را در نظر داشته باشید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
کمپانی Corsair از مجموعه صفحه کلید K68 رونمایی کرد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...