تماشا کنید: نگاهی بر داستان سری خدای جنگ


تماشا کنید: نگاهی بر داستان سری خدای جنگ

خدای جنگ به جرئت یکی از محبوب‌ترین و خاطره‌انگیز‌ترین مجموعه‌های انحصاری پلی‌استیشن به شمار آورد که اکنون به لطف انتشار قسمت جدید آن،  باری دیگر به نقل محافل تبدیل شده است. به همین بهانه در این بخش قصد داریم نگاهی به داستان سری خدای جنگ بیندازیم. این مجموعه داستان شخصیتی به نام کریتوس، یک...

خدای جنگ به جرئت یکی از محبوب‌ترین و خاطره‌انگیز‌ترین مجموعه‌های انحصاری پلی‌استیشن به شمار آورد که اکنون به لطف انتشار قسمت جدید آن، باری دیگر به نقل محافل تبدیل شده است. به همین بهانه در این بخش قصد داریم نگاهی به داستان سری خدای جنگ بیندازیم.

این مجموعه داستان شخصیتی به نام کریتوس، یک سرباز تعلیم دیده اسپارتانی را روایت می‌کند که مرتکب اشتباهات و گناهان زیادی شده و این گناهان زندگی او را به یک کابوس نامیرا تبدیل کرده‌اند. از تسلیم کردن روح خود به خدای جنگ اولیه گرفته تا کشتن عزیزترین کسانش و نابود کردن زندگی بسیاری از بی‌گناهانی که صرفا در جلوی مسیر او قرار داشتند، همه و هم ذهن این جنگجوی بی‌رحم را به شدت درگیر کرده‌اند.

کریتوس که عذاب وجدان تمام وجودش را فرا گرفته، تصمیم می‌گیرد تا دست به دامان خدایان یونانی شده تا او را از این جهنم تمام نشدنی نجات داده و افکار آزار دهنده او را پاک کنند. خدایان از این فرصت استفاده کرده و کریتوس را به عروسک خیمه شب بازی خود تبدیل می‌کنند و در نهایت نه تنها به عهد خود وفا نکرده، بلکه به بار گناهانش نیز اضافه می‌کنند!

بدون اتلاف وقت، شما را به تماشای خلاصه داستان سری خدای جنگ در 7 دقیقه دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

اولین قسمت از سری خدایان جنگ در سال 2005 برای کنسول پلی‌استیشن 2 منتشر شد و توانست بازیکنان زیادی را به سمت خود جذب کند. استقبال از این عنوان به قدری بالا بود که سونی قسمت‌های بعدی آن را نیز در دستور کار خود قرار داد و اکنون، تقریبا 13 سال پس از انتشار قسمت اول، چهارمین قسمت اصلی از این سری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده است. جالب است بدانید که قسمت‌های اصلی این مجموعه داستان زمان حال شخصیت کریتوس و قسمت‌های فرعی آن، داستان گذشته او را روایت می‌کنند. برای پی بردن به داستان قسمت چهارم، می‌توانید به این بخش مراجعه کنید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: نگاهی بر داستان سری خدای جنگ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟