مشخصات فنی گوشی Nokia 7.1 Plus یک روز پیش از رونمایی فاش شد! +عکس


مشخصات فنی گوشی Nokia 7.1 Plus یک روز پیش از رونمایی فاش شد! +عکس

درست یک روز پیش از رونمایی Nokia 7.1 Plus مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن فاش شد.

مشخصات فنی گوشی Nokia 7.1 Plus یک روز پیش از رونمایی فاش شد! +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال که روز گذشته با عرضه آپدیت اندروید 9 پای برای گوشی Nokia 6.1 Plus به اولین شرکتی تبدیل شد که از نسخه بتای آپدیت شده سیستم عامل نهم اندروید استفاده می‌کند، روز آینده در مراسم معارفه‌ای، نسل جدید این گوشی یعنی Nokia 7.1 Plus را معرفی می‌کند.

حال در شرایطی که کمتر از 24 ساعت تا رونمایی رسمی گوشی Nokia 7.1 Plus زمان باقیست، تصویری از بنچمارک این گوشی در سایت Geekbench منتشر شده که اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری آن را پیش از رونمایی فاش می‌کند.

این قبیل اتفاقات می‌تواند ضربه سنگینی به مراسم‌های معارفه وارد کند، چراکه تمام هیجان یک مراسم معارفه در رونمایی گوشی خلاصه می‌شود و کاربران در انتظار هستند که مشخصات سخت‌افزاری این محصول را بشناسند. با توجه به بنچمارک گوشی Nokia 7.1 Plus سخت افزار این گوشی تا حد زیادی مشخص می‌شود.

نکته اول و حائز اهمیت پردازنده این گوشی است که بر اساس اطلاعات فاش شده، نسل جدید گوشی نوکیا به تراشه Qualcomm Snapdragon 710 به عنوان پردازنده مرکزی مجهز است. درباره حافظه رم این گوشی نیز گفته می‌شود که در دو نسخه متفاوت 6 و 4 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین گفتنی است که صفحه نمایش نوکیا 7.1 یک نمایشگر 6.1 ایچی است و با نسبت تصویر 1080 در 2246 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

از نکات مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد، کیفیت دوربین نوکیا 7.1 است که مجهز به دو لنز 12 و 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک لنز 20 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی است. لازم به ذکر است که سیستم عامل این محصول از نسخه Android 8.1 Oreo پشتیبانی می‌کند.

در ادامه تصویر بنچمارک منتشر شده از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی هوشمند Nokia 7.1 Plus را مشاهده می‌کنید:

مشخصات فنی گوشی Nokia 7.1 Plus یک روز پیش از رونمایی فاش شد! +عکس

بیشتر بخوانید: تاریخ پایان پیش‌فروش گوشی OnePlus 6T در فروشگاه آمازن لو رفت +تصویر

انتهای پیام/

در حالی که یک روز تا رونمایی Nokia 7.1 Plus زمان باقیست، اطلاعات این گوشی فاش شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)