تحقق سند توسعه شهرستان متاثر از تقویت بخش برنامه ریزی است


تحقق سند توسعه شهرستان متاثر از تقویت بخش برنامه ریزی است

تهران-ایرنا- فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه تمام حوزه ها متاثر از حوزه برنامه ریزی فعالیت می کنند، گفت: فلسفه وجودی حوزه برنامه ریزی بستر سازی برای دیگر حوزه ها است و سند چشم انداز شهرستان نیز نمونه ای از این کار است.

مجید صفری روز شنبه در آیین معارفه معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان دماوند با اشاره به اینکه مسیر خدمت هر فردی با پستی و بلندی روبرو است و هرکس هرچه در توان دارد باید دین خود را به انقلاب ادا کند، اظهار داشت: نیروهای بومی به دلیل آشنایی بیشتر به منطقه و توجه به مشکلات و مطالبات، می توانند در جایگاه مسئولیت تاثیرگذارتر باشند.
وی با بیان اینکه سیستم کاری و مدیریتی شهرستان باید بتواند با اتکا به خودش بچرخد، افزود: نیروهای کاری موجود باید براساس فعالیتشان رشد کرده و تقویت شوند تا برای منطقه خود موثر باشند؛ سعی کنیم از کسانی که شناختشان نسبت به مشکلات و مطالبات بیشتر است و از فرصت‌های بیشتری در شهرستان دماوند بهره برده‌اند، استفاده کنیم.
این مقام مسئول با اشاره به حضور بانوان در عرصه مدیریتی، گفت: استفاده از نیروهای بانوان جزء برنامه‌های دولت می‌باشد، از قول‌های رئیس جمهور این است که حداقل 30 درصد از پست‌های مدیریتی را بتوان بر عهده بانوان گذاشت.
صفری به اهمیت حوزه برنامه ریزی و تقویت این حوزه با هدف ارتقا سطح کیفی و کمی مطالبات در شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: حوزه برنامه‌ریزی بسیار حساس و پیچیده است و در این شرایط اگر بتوانیم برنامه‌ریزی را تقویت کنیم، تمام حوزه‌های دیگر متأثر از آن می‌توانند به خوبی حرکت کنند.
لازم به ذکر است، طی حکمی از سوی معاون استاندار تهران 'فاطمه فرزام' به‌عنوان معاون جدید معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان دماوند منصوب و معرفی شد.
تهرام/7246//1348


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیام روز ارتش، صلح و دوستی برای کشورهای منطقه است