ابتکار: ارتقای سطح مهارت زنان روستایی در اولویت است


ابتکار: ارتقای سطح مهارت زنان روستایی در اولویت است

همدان- ایرنا- معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: ارتقای سطح مهارت زنان به خصوص در روستاها از اولویت برنامه های امور زنان و خانواده است.

به گزارش ایرنا معصومه ابتکار روز شنبه در بازدید از طرح های ملی زنان و فناوری اطلاعات در روستای ورکانه همدان افزود: مهارت افزایی، توسعه روستاها، آموزش و استاندارد سازی در روستاها با جدیت دنبال می شود.
وی با بیان اینکه استفاده از فناوری های نوین از برنامه ها و سیاست مهم دولت در حال اجرا است اظهار داشت: اینترنت و تلفن همراه امکانات و ابزاری برای آموزش و افزایش سطح مهارت برای خانواده ها به ویژه برای آموزش ها و تربیت کودکان است.
ابتکار با تاکید بر آموزش های صحیح خانواده ها برای استفاده از اینترنت ادامه داد: اگر در استفاده صحیح از اینترنت و تلفن همراه آموزش های لازم داده نشود می تواند آسیب زا و تهدیدآور هم باشد.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در روستای ورکانه از توابع همدان هویت بومی ارزشمندی وجود دارد که معماری خاص و طبیعت زیبای این روستا فرصتی برای توسعه گردشگری است.
ابتکار با بیان اینکه اگر ورکانه روستای گردشگری محسوب می شود باید از نظر محیط زیست نیز توسعه یابد ادامه داد: اگر پسماند روستا مدیریت شود به زیبایی و محیط زیست نیز توجه می شود.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از طرح های ملی فضای مجازی و خانواده در روستای ورکانه همدان بازدید کرد.
به گزارش ایرنا طرح ملی فضای مجازی و خانواده در راستای توانمندسازی زنان از طریق فناوری اطلاعات امور بانوان و خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری می شود.
این طرح سال گذشته در مراکز استان ها و در 65 نقطه کشور توسط اداره های کل استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شد و امسال نیز در 180 نقطه اجرا می شود.
ابتکار در سفر یک روزه خود صبح امروز شنبه در نشست قرارگاه اقتصاد مقاومتی حضور یافت و عصر امروز نیز در دیدار با احزاب سخنرانی خواهد کرد.
7523/2087/1772

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟