گیم پلی کشتن بتمن به دست شخصیت های اینجاستس 2 | فیلم


(340) نوشته گیم پلی کشتن بتمن به دست شخصیت های اینجاستس 2 | فیلم اولین بار در تگ. پدیدار شد.

بتمن در بازی اینجاستیس ۲ :

بتمن (Batman)

در کودکی پدر و مادرش را در جلوی چشمانش به قتل رسانده‌اند. او با دیدن این لحظات، بر سر قبر پدر و مادرش قسم می‌خورد تا با جرم و جنایت مبارزه کند. او شروع به مسافرت در سرتاسر جهان می‌کند تا تجربه کسب کند و برای مبارزه با دشمنانش مهارت کسب کند. اما چیزی جز مهارت باید به کمک او بیاید. لباس و چهره‌ای خشن که رعب و وحشت را به دل جنایتکاران بیندازد، در همین حال خفاشی به پنجره او برخورد می‌کند و او را می‌ترساند و این شروع راه ابر قهرمانی بنام بتمن است.

بتمن توانایی فرا انسانی ندارد. برای جبران این ضعف، او از مهارت‌های علمی، مهارت‌های کارآگاهی، قابلیت‌های فیزیکی، هنرهای رزمی، تکنولوژی، ثروت، و ترس و ارعاب خلافکاران، استفاده می‌کند. او استاد تغییر چهره است و برای جمع‌آوری اطلاعات، از هویت جعلی «ماچز مالون» یک خلافکار بدنام، استفاده می‌کند. او همچنین لباس‌های مختلفی با قابلیت‌های مختلف دارد.

Catwoman

سلینا کودکی غم انگیزی دارد. مادرش، ماریا، پس از آن که مورد تجاوز وحشیانه قرار گرفت، خودکشی کرد و کمی بعد، پدرش، برایان، به علت زیاده روی در مصرف الکل، مرد. پس از آن، سیلینا را به مراکز بازپروری که برای نوجوانان بزهکار و یتیم بود، منتقل کردند. سلینا، در محله‌های فقیر نشین گاتهام سیتی، از طریق دزدی توانست زنده بماند. تیزهوشی و مهارتش در ژیمناستیک، او را تبدیل به ماهرترین سارق گاتهام کرد.

اگرچه زن گربه‌ای در اصل، یکی از شخصیت‌های منفی داستان‌های بتمن است، ولی نمی‌توان به طور قطع به او نام ضد قهرمان داد. او خصوصیات اخلاقی خاصی دارد، مثلاً هر چند سارقی حرفه‌ای است، ولی هرگز مرتکب قتل نمی‌شود. یا گاهی در برابر خطرات بزرگتر، با بتمن همراهی می‌کند.

او نشان دهنده شخصیت خاکستری، در میان شخصیت‌های سیاه و سفید داستان‌های ابرقهرمانی است.

منبع : gam3r

(۴۶۱)



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش عقرب در هفت سر اژدها کیست؟