آمادگی هرات برای برگزاری انتخابات پارلمانی افغانستان


آمادگی هرات برای برگزاری انتخابات پارلمانی افغانستان

«احمد شاه قانونی» رئیس کمیسیون مستقل انتخابات در هرات در کنفرانس خبری مشترک با والی هرات و فرمانده پلیس این ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت: برای برگزاری انتخابات پارلمانی در هرات بیش از 90 درصد...

«احمد شاه قانونی» رئیس کمیسیون مستقل انتخابات در هرات در کنفرانس خبری مشترک با والی هرات و فرمانده پلیس این ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت: برای برگزاری انتخابات پارلمانی در هرات بیش از 90 درصد از آمادگی‌ها صورت گرفته است و تمام مواد انتخاباتی به مرکز شهر و شهرستان‌های هرات انتقال یافته است و تا ساعاتی دیگر در مراکز انتخاباتی جابجا خواهد شد.

از طرفی دیگر ژنرال امین الله امرخیل فرمانده پلیس هرات گفت: نیروهای کافی امنیتی در شهرستان‌های هرات مستقر شده‌اند و وضعیت را تحت کنترل دارند و هرگاه ناامنی در مناطق مختلف به چشم بخورد در اسرع وقت از سوی نیروهای امنیتی سرکوب خواهد شد.

محمد اصف رحیمی والی هرات تاکید کرد که گروه‌های هراس افکن در هرات در تلاش برای برهم زدن روند انتخابات هستند تا از برگزاری انتخابات جلوگیری کنند اما نیروهای امنیتی با آمادگی‌های کامل و در دست داشتن تجهیزات کافی اجازه چنین کاری را به طالبان نخواهند داد.

قرار است ساعت هفت صبح روز شنبه 28 میزان، روند رای‌گیری در 300 مرکز اخذ رای در شهر و شهرستان‌های هرات آغاز شود. در انتخابات امسال، بیش از 550 هزار تن در ولایت هرات ثبت نام کرده‌اند و قرار است به پای صندوق‌های رای بروند.

/انتهای پیام/

آمادگی هرات برای برگزاری انتخابات پارلمانی افغانستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!