دونده البرزی مدال نقره مسابقات بین المللی ماراتن را کسب کرد


دونده البرزی مدال نقره مسابقات بین المللی ماراتن را کسب کرد

کرج-ایرنا- ورزشکار البرزی مدال نقره مسابقات بین المللی دو نیمه ماراتن به میزبانی ارمنستان را کسب کرد.

رئیس هیات دوومیدانی استان البرز روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: 2 ورزشکار از البرز به این دوره از رقابت ها اعزام شدند که محمد رضا سیرائی در رده سنی پیشکسوتان در ماده پنج کیلومتر مدال طلا و منصور بیات دیگر ورزشکار البرزی مدال نقره را از آن خود کردند.
محمد قلی مرادی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: کمبود پیست های دوومیدانی جدی ترین مشکل این ورزش در استان است.
وی اضافه کرد: 2 پیست تارتان در استادیوم شریعتی و انقلاب کرج وجود دارد که نیازمند بازسازی هستند و در صورت ترمیم و بازسازی مشکل اصلی ورزش دوومیدانی استان برطرف می شود.
مرادی گفت: قول هایی در این رابطه داده شده و مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز نیز به صورت جدی به دنبال برطرف شدن این مشکل ورزش دوومیدانی استان است.
وی با اشاره به اینکه قهرمان آسیا و جهان در رشته دوومیدانی از استادیوم شریعتی کرج با وجود زیر ساخت های ضعیف تربیت شده اند، گفت: نبود پیست سبب شده که در استادیوم شریعتی به دلیل تمرین های همزمان دیگر هیات های ورزشی، مجبور به تعطیلی تمرینات دوومیدانی شویم.
رئیس هیات دوومیدانی استان البرز افزود: شهرستان های البرز از جمله طالقان و اشتهارد نیز به دلیل نداشتن پیست دوومیدانی با مشکل مواجه هستند این در حالی است که این 2 شهرستان ظرفیت این را دارند که در رشته هایی به خصوص استقامت و پرتاب دیسک به صورت تخصصی فعالیت کنند.
مرادی گفت: البرز، استعدادهای فراوانی در رشته های ورزشی از جمله دوومیدانی دارد که در صورت توسعه زیر ساخت های ورزشی در این استان و توجه هر چه بیشتر به این بخش می توان قهرمانان بیشتری را پرورش داد.
«بیش از یک هزار و 700 نفر از ورزشکاران البرزی در رشته دوومیدانی فعالیت می کنند.»
7414/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید