رسمی: سانچز مارتینز به عنوان داور ال کلاسیکو معرفی شد


رسمی: سانچز مارتینز به عنوان داور ال کلاسیکو معرفی شد

طرفداری- خوزه ماریا سانچز مارتینز داور اهل مورسیا اسپانیا، به عنوان داور ال کلاسیکو (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/node/1127774) رفت فصل 2018/19 معرفی شد و قضاوت این دیدار را در ورزشگاه نیوکمپ بر عهده خواهد...

طرفداری- خوزه ماریا سانچز مارتینز داور اهل مورسیا اسپانیا، به عنوان داور ال کلاسیکو رفت فصل 2018/19 معرفی شد و قضاوت این دیدار را در ورزشگاه نیوکمپ بر عهده خواهد داشت.

به گزارش AS، این سومین بار است که سانچز مارتینز قضاوت دیدار ال کلاسیکو را بر عهده دارد. همچنین او در طول دوران قضاوتش، 13 بار برای رئال مادرید و 12 بار برای بارسلونا سوت زده است. اولین قضاوت او در ال کلاسیکو به دیدار برگشت سوپر کاپ اسپانیا در سال 2017 بر میگردد که کهکشانی ها با نتیجه 2-0 پیروز شدند و آخرین قضاوت او در ال کلاسیکو هم به دیدار رفت فصل قبل این دو تیم بر می گردد که بارسلونا 3-0 پیروز شد.

عملکرد دو تیم در بازی هایی که قضاوت آن بر عهده سانچز مارتینز بوده

رئال مادرید در 62 درصد از بازی هایی که قضاوتش بر عهده سانچز مارتینز بوده موفق به پیروزی رسیده است. آن ها 14 کارت زرد و 2 کارت قرمز از مارتینز دریافت کردند. متئو کواچیچ در تساوی 2-2 مقابل والنسیا در ورزشگاه مستایا و دنی کارواخال در دیدار رفت ال کلاسیکو فصل قبل، از این داور اسپانیایی کارت قرمز دریافت کردند.

در طرف مقابل، بارسلونا در بازی هایی که قضاوتش بر عهده سانچز مارتینز بوده، بهتر عمل کرده و 75 درصد بازی هایش را با پیروزی پشت سر گذاشته. بارسلونا تنها یک بازی از 12 بازی که مارتینز آن ها را قضاوت کرده، باخته. تنها باخت آن ها هم به دیدار برگشت سوپر کاپ اسپانیا در سال 2017 مقابل رئال مادرید بوده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اگر به من باور دارید، حفظم کنید/ پیولی: نمی‌خواهم به هر قیمتی در میلان بمانم