دبیر شورای عالی مناطق آزاد از امکانات و وضعیت مرز شلمچه بازدید کرد


دبیر شورای عالی مناطق آزاد از امکانات و وضعیت مرز شلمچه بازدید کرد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، گفت: ظرفیت های زیادی در زمینه تسهیلات برای زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه ایجاد شده که منطقه آزاد اروند نیز مشارکت های بسیاری در این خصوص داشته و امکانات بسیاری را برای زوار ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم کرده است.

مرتضی بانک امروز جمعه (4 آبان ماه) در حاشیه سفر به منطقه آزاد اروند در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: این سفر اختصاصا برای حضور در این راهپیمایی عظیم و با شکوه، بازدید از روند تردد زوار و بررسی امکانات و زیرساخت های انجام شده توسط منطقه آزاد اروند است تا اقدامات این منطقه را از نزدیک مشاهده کنیم.

وی افزود: ظرفیت های زیادی در زمینه تسهیلات برای زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه ایجاد شده که منطقه آزاد اروند نیز مشارکت های بسیاری در این خصوص داشته و امکانات بسیاری را برای زوار ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم کرده است.

بانک با ابراز امیدواری از ارائه تسهیلات بیشتر به مردم این منطقه و زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: امیدواریم که منطقه آزاد اروند بتواند بیشترین تسهیلات را برای مردم این منطقه و زائرین عتبات عالیات فراهم کند.

وی به خدمات ارائه شده در ایام اربعین در مرز شلمچه به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و افزود: این نیز کمترین خدمتی بود که می شد برای سهولت در تردد مردم و زائرین ارائه داد که خوشبختانه منطقه آزاد اروند بخوبی امکانات و تسهیلات لازم را برای حضور مردم در پیاده روی عظیم و با شکوه فراهم کرده است.

مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، خاطرنشان کرد: بنده نیز امروز هم برای حضور در این مراسم و هم بررسی و بازدید از اقدامات، امکانات و تسهیلاتی که منطقه آزاد اروند برای مردم فراهم کرده است به این منطقه سفر کردم تا از نزدیک شاهد اقدامات انجام شده باشم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟