پنج هزار و 330 پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد


پنج هزار و 330 پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: پنج هزار و 330 پرونده تخلف از ابتدای امسال در این اداره کل مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، محمود احمدی روز شنبه در آستانه سالروز تاسیس تعزیرات حکومتی طی بازدید از اتاق اصناف و تقدیر از اتحادیه های بدون تخلف، تاکید کرد: چهار هزار و 880 پرونده مورد رسیدگی شده مربوط به کالا و خدمات (صنفی)، 250 پرونده در حوزه قاچاق و 200 پرونده نیز در خصوص مسایل بهداشتی، دارو و درمان بوده است.
به گفته وی، با رسیدگی به این تعداد پرونده متخلفان نیز در مجموع به پرداخت بیش از 430میلیارد ریال محکوم شدند.
احمدی ادامه داد: در بین پرونده های صنفی مورد بررسی شده، بالاترین تخلف ها مربوط به عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم فروشی و عدم ارایه و صدور فاکتور بوده است.
وی ادامه داد: در حوزه قاچاق، کالاهای دخانی، لوازم آرایشی و بهداشتی و البسه بالاترین میزان رسیدگی به پرونده ها را به خود اختصاص داده اند.
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حوزه تنظیم بازار و افت و خیزهای اقتصادی تعزیرات حکومتی حلقه آخر برخورد است، تاکید کرد: به عنوان مرجع رسیدگی جهت احقاق حق، برای خدمت به نظام و پاسخ به مطالبات اقتصادی باید ضمن مطالعه، برنامه ریزی اصولی و تخصصی، کاری کنیم تا شهروندان به حق خود برسند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در پایان به ظرفیت های این اداره کل با اتحادیه اصناف بر هماهنگی، هم افزایی و پیشبرد وظایف محوله برای رسیدن به اهداف همه جانبه قانونی مبنی بر خدمت هرچه بهتر به مردم تاکید کرد.
در پایان این دیدار از اصناف و اتحادیه های نمونه استان قدردانی به عمل آمد.
7388/8054


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ترکیب جمعیت و قومیت از چالش‌های استان یزد است