بهترین بازیکن جهان از دید فرانک لمپارد


فرانک لمپارد اسطوره باشگاه تیم چلسی و ستاره تیم ملی انگلیس که دوران درخشانی را در این باشگاه سپری کرد و گل هایی زیادی را برای این باشگاه به ثمر رسانده است، معتقد است عملکرد ادن هازارد در سال های اخیر و این فصل لیگ برتر انگلیس فوق العاده بوده است. ادن هازارد ستاره تیم چلسی که در دو دیدار اخیر تیمش به علت مصدومیت غایب بوده است، فصل درخشانی را سپری...

بهترین بازیکن جهان از دید فرانک لمپارد

فرانک لمپارد: شیفته بازی هازاد هستم
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ | ۲۲:۱۰
بهترین بازیکن جهان از دید فرانک لمپارد

گلزن ترین هافبک تاریخ باشگاه چلسی و اسطوره این تیم نظر خود در مورد بهترین بازیکن فوتبال جهان را اعلام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرانک لمپارد اسطوره باشگاه تیم چلسی و ستاره تیم ملی انگلیس که دوران درخشانی را در این باشگاه سپری کرد و گل هایی زیادی را برای این باشگاه به ثمر رسانده است، معتقد است عملکرد ادن هازارد در سال های اخیر و این فصل لیگ برتر انگلیس فوق العاده بوده است.

ادن هازارد ستاره تیم چلسی که در دو دیدار اخیر تیمش به علت مصدومیت غایب بوده است، فصل درخشانی را سپری می کند و نقش پر رنگی در پیروزی های چلسی در این فصل داشته است. مهاجم بلژیکی تیم چلسی ۸ گل در ۱۱ بازی که در این فصل برای این تیم انجام داده، به ثمر رسانده است.

عملکرد درخشان این بازیکن در چند فصل اخیر موجب شده تا پیشنهاد های زیادی از باشگاه های بزرگ دنیا دریافت کند. مهم ترین پیشنهاد هازارد که مورد توجه رسانه قرار گرفت، پیشنهاد رئال مادرید بوده که هنوز هم از جذب این بازیکن نا امید نشده است.

فرانک لمپارد که خود گلزن ترین هافبک تاریخ لیگ برتر انگلیس می باشد و اکنون سرمربی تیم دربی کانتی است، معتقد است در حال حاضر با این سطح از آمادگی هازارد قطعا بهترین بازیکن دنیاست هر چند ممکن است او هم مانند ستاره های دیگر افت کند ولی من شیفته سبک بازی او هستم.

امیدوارم در بازی که مقابل تیم من در جام اتحادیه دارند، هازارد همچنان به استراحت نیاز داشته باشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دوقولو های جدید بارسلونا را بشناسید