شرکت در حفظ مجازی قرآن محدودیت سنی ندارد/ سهمیه 700 نفری استان فارس


شرکت در حفظ مجازی قرآن محدودیت سنی ندارد/ سهمیه 700 نفری استان فارس

گروه فعالیت های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اجرای طرح حفظ مجازی قرآن تأکید کرد که شرکت در این طرح محدودیت سنی ندارد.

شرکت در حفظ مجازی قرآن محدودیت سنی ندارد/ سهمیه 700 نفری استان فارس

سیدامیر عباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت و گو با ایکنا از فارس، با یادآوری اینکه اولویت نخست امسال سازمان اوقاف و امور خیریه تربیت حافظان قرآن است، گفت: این سازمان برای دستیابی به این مهم به چندین طریق اقدام به تربیت حافظان قرآن می کند.

وی افزود: یکی تربیت حافظان قرآن به صورت حضوری و دیگری به صورت غیرحضوری یا همان مجازی است که علاقه مندان در این طرح به صورت تلفنی موفق به حفظ قرآن کریم می شوند.

جلالی با بیان اینکه شرکت در طرح تربیت حافظان قرآن به صورت مجازی محدودیت سنی وجود ندارد، گفت: در این طرح سهمیه ای برای هر استان فارس در نظر گرفته شده است که سهمیه استان فارس در سال جاری 700 نفر اعلام شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: این طرح از اردیبهشت ماه سال جاری در استان فارس آغاز شده است که تاکنون 230 نفر در این طرح مشارکت کرده اند.

وی بیان کرد: دانشکده های علوم قرآنی در هر استان مجری این طرح هستند که در استان فارس نیز دانشکده مطالعات تطبیقی قرآن کریم شیراز مجری این طرح است.

جلالی اظهار کرد: در این طرح علاقه مندان به حفظ قرآن از یک تا 30 جزء می توانند با مراجعه به سایت (قرآن حفظ) نوع علاقمندی خود و زمان های مد نظر برای شرکت این طرح اعلام کنند.

وی با بیان اینکه در کنار حفظ قرآن، امکان ثبت نام علاقمندان به روخوانی و تجوید نیز فراهم شده است، گفت: به صورت هفتگی و از طرف این سایت که متعلق به سازمان اوقاف کشور است؛ اسامی ثبت نام کنندگان هر استان به اوقاف آن استان اعلام می شود و اساتید قرآنی با توجه به شرکت کنندگان و به مدت 15 دقیقه، آموزش های لازم را به متقاضی ارائه می دهند و همچنین به مرور دروس های گذشته می پردازند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید