اعلام برخی ابعاد سیاست مهاجرتی روسیه


اعلام برخی ابعاد سیاست مهاجرتی روسیه

رئیس جمهور روسیه : ما از پذیرش کسانی که می خواهند به طور دائم به کشور ما بیایند و در روسیه زندگی کنند خوشحال می شویم.

اعلام برخی ابعاد سیاست مهاجرتی روسیهبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ­ولادیمیر پوتین در کنفرانس اتباع روسی خارج از کشور به برخی از ابعاد سیاست مهاجرتی روسیه اشاره کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ششمین کنگره اتباع روسی خارج از این کشور اعلام کرد برای پذیرفتن سیاست مهاجرتی آماده است که در آن ایجاد شرایطی بسیار راحت برای سکونت دائمی اتباع خارجی در روسیه پیش بینی شده باشد.
در این کنفرانس که از سی و یکم اکتبر تا اول نوامبر در مسکو برگزار می شود ولادیمیر پوتین به برخی ابعاد سیاست مهاجرتی روسیه اشاره کرد. به گفته پوتین در حال حاضر اوضاع در جهان بسیار پیچیده است، تنش ها افزایش یافته است، بنیان های حقوق بین الملل آسیب دیده است و بسیاری از توافق های طولانی مدت زیر سوال رفته است. پوتین همچنین افزایش ترس از روسیه و دیگر شکل های ملی گرایی خشونت آمیز را در بسیاری از کشورها از جمله اوکراین و کشورهای بالتیک محکوم کرد.
پوتین گفت در این شرایط روسیه به طور قاطع از حقوق و منافع شهروندان خود دفاع خواهد کرد. ما از پذیرش کسانی که می خواهند به طور دائم به کشور ما بیایند و در روسیه زندگی کنند خوشحال می شویم. ما هرچه در توان داریم برای تامین امنیت افرادی که به طور غیرقانونی تحت تعقیب قرار گرفته اند و کسانی که با تهدید رو به رو هستند انجام می دهیم و با پناهندگی آنها موافقت می کنیم.
چهارصد نماینده از نود و هشت کشور دراین کنگره شرکت می کنند. در این کنگره مسئله حمایت از حقوق و منافع مشروع اتباع روس و همچنین مسئله تحصیل به زبان روسی در خارج از این کشور بررسی می شود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟