ارائه آموزش‌ های فنی و حرفه‌ای به 776 مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی


ارائه آموزش‌ های فنی و حرفه‌ای به 776 مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 776 مددجوی کمیته امداد استان از ابتدای سال جاری تاکنون، از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ ای بهره‌ مند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حمیدرضا رحیمی نیا، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرکل این نهاد گزارشی از دوره‌ های آموزش فنی و حرفه‌ ای مددجویان در سال جاری ارائه داد.

رحیمی نیا با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان مبتنی بر اشتغال پایدار رویکرد اساسی برای رفع فقر و محرومیت است، گفت: 776 مددجوی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون در کلاس‌ های آموزش‌ فنی و حرفه‌ ای شرکت کردند تا پس از آموزش مهارت‌ های لازم وارد بازار کار شوند.

وی اعتبار هزینه شده برای ارائه آموزش‌ های فنی و حرفه‌ای به مددجویان در سال جاری را 169 میلیون و 526 هزار تومان عنوان و اضافه کرد: آموزش‌ های فنی و حرفه‌ای به مددجویان تحت حمایت در بخش‌ های مهارت‌ آموزی، پایدارسازی مشاغل، کارآفرینی و حرفه‌ آموزی دانش آموزان برگزار می‌ شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آموزش‌ های فنی و حرفه‌ ای در ارتقاء فرهنگ کار، خودباوری، حفظ عزت‌ نفس و منزلت اجتماعی مددجویان بسیار مؤثر است، خاطرنشان کرد: این آموزش‌ ها یکی از عوامل اصلی در موفقیت فعالیت‌ های اقتصادی و ایجاد مشاغل پایدار و موفق توسط مددجویان و خروج تدریجی آنها از چرخه حمایتی این نهاد به شمار می‌ رود.

وی با اشاره به اینکه 60 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار 50 میلیون تومان در سال جاری از طریق کاریابی وارد بازار کار شده‌ اند، گفت: مددجویان از طریق مؤسسات کاریابی، شرکت‌ های خدماتی و مشاوره‌ های شغلی به کارفرمایان معرفی می‌ شوند تا با کسب درآمد به استقلال اقتصادی برسند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان گیاهی ریزش مو