معجزه ژاپنی در رمشک قلعه گنج کرمان/ معلم استقلالی و شهرتی که ایران را درنوردید


معجزه ژاپنی در رمشک قلعه گنج کرمان/ معلم استقلالی و شهرتی که ایران را درنوردید

در یک توییت پای یکی از عکس های بچه های قلعه گنج نوشته شده : این تصویر عجیب جذاب وزیباس. دختر و پسر کنار هم ، وقتی اون فقر لعنتی رو نود دقیقه فراموش می کنن. چیه این فوتبال آخه؟

به گزارش "ورزش سه" ، الیاس شیخی را در قبل از دیدار پرسپولیس وکاشیما کسی نمی شناخت واما علاقه زیاد او به فوتبال و انتشار یک عکس از صحنه تماشای فوتبال تعدای از دانش آموزان منطقه محروم قلعه گنج(استان کرمان) که با تلفن همراه شخص اش فینال لیگ قهرمانان را پخش می کرداو را در عرض یک ساعت به چنان شهرتی رساند که دو وزیر آموزش پرورش و ارتباطات کابینه دولت را به واکنش وا داشت.

سیدمحمد بطحایی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:از زحمت همکاران عزیزم که با پخش مسابقه فوتبال امروز در فراهم آوردن فضای پرنشاط برای دانش‌آموزان تلاش کردند صمیمانه سپاسگزارم. دست‌بوس همکار عزیزی هستم که در محروم‌ترین منطقه کشور با استفاده از موبایل شخصی تلاش کرد دانش‌آموزانش از فرصت تماشای بازی محروم نشوند.

معجزه ژاپنی در رمشک قلعه گنج کرمان/ معلم استقلالی و شهرتی که ایران را درنوردید


*با او دراین باره گفتگو کردیم ازاوابتدا اسم و شهرت و سال تولدش را پرسیدیم وهمچنین شرح ماجرا و اتفاقات این یکی دو روز اخیر را جویا شدیم .


- الیاس شیخی هستم متولد سال 1374 و فارغ التحصیل ازدانشگاه بیرجند که امسال اولین سال تدریسی است که تجربه می کنم و خیلی خوشحالم که این کار من چنین بازخورد ی را در برداشته است و حقیقتا خودم به هیچ وجه فکرش را نمی کردم.


در ادامه از او پرسیدیم که اولین بار این عکس را در کجا منتشر کردی که او در جواب گفت: من این عکس را برای اولین بار در استوری واتس اپ و اینستاگرام آپلود کردم و قصد و نیتم این بود که به کمک پسرخاله ام آقای کنعانی، این عکس را برای مسابقات عکس برتر اداره کل اموزش و پرورش بفرستم که بطور غیر قابل باوری در اینستاگرام دست به دست پخش شد .

معجزه ژاپنی در رمشک قلعه گنج کرمان/ معلم استقلالی و شهرتی که ایران را درنوردید


معلم جوان رمشکی این بازی را از طریق سایت آنتن دنبال می کرده . او در مورد واکنش وزرای دولت افزود:اقای وزیر ورزش هنوز واکنشی نشان نداده است ،اما وزیر ارتباطات و وزیر آموزش و پرورش من را شرمنده کردند .وزیر اموزش و پرورش از طریق اداره کل و وزیر ارتباطات هم بوسیله معاونشان با بنده تماس گرفتند و قول های زیادی دادند که قرا براین شد که ظرف سه چهار روز آینده تمام قول ها عملی شوند .


از او درباره میزان علاقه به فوتبال پرسیدیم که آیا به تیمی هم علاقه مند است یا خیر؟ که در جواب گفت: بله به شدت به فوتبال علاقه دارم، واز تیم های داخلی طرفداراستقلال هستم و در مورد تیم های خارجی هم باید بگویم که بازی بارسلونا ومنچستر را می پسندم، اما این را هم بگویم که در آن روز به شدت طرفدار تیم پرسپولیس بودم وهمه بازیها را تا آنجا که وضعیت برق اجازه دهد از آنتن دنبال می کنم.

معجزه ژاپنی در رمشک قلعه گنج کرمان/ معلم استقلالی و شهرتی که ایران را درنوردید


درباره نحوه تدریس او پرسیدیم که اضافه کرد: من به همراه یک معلم دیگر ، وظیفه تدریس 5 پایه را برعهده داریم وآن روز بچه های کلاس پایه اول و دوم ابتدایی درکلاس حضور داشتند که همان جور که ازعلائم تخته سیاه مشخص است، زنگ ریاضی بود و من به علت اینکه ازقبل میزان علاقه بیش ازحد بچه ها به فوتبال را مطلع بودم، از شب قبل موبایل خود را شارژ کردم تا بچه ها بتوانند این بازی مهم را ببینند.


او گفت : یک خواهشی را می خواهم ازاین تریبون مطرح کنم ، که همان ایجاد یک کمپینی است به کمک فوتبالیست های محترم بتوانیم ،برای این بچه هایی که درکمترین امکانات ممکن به سر می برند ، امکاناتی فراهم کنیم تا دل این کودکانی را که عاشقانه آنها را دوست دارند ودنبالشان می کنند خوش کنیم. این تنها خواهش من است که امیدوارم به آن توجه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل