پورتو 4-1 لوکوموتیو مسکو؛ ایستگاه شهر پورتو، آخرین امید را هم از روس ها گرفت


پورتو 4-1 لوکوموتیو مسکو؛ ایستگاه شهر پورتو، آخرین امید را هم از روس ها گرفت

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/)- دو تیم فوتبال پورتو و لوکوموتیو مسکو در یکی از دیدار های امشب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با حساب 3 بر 1 به سود پورتو به پایان...

طرفداری- دو تیم فوتبال پورتو و لوکوموتیو مسکو در یکی از دیدار های امشب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با حساب 3 بر 1 به سود پورتو به پایان رسید. با این نتیجه مسکویی ها دیگر شانسی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان ندارند و تنها کور سوی امیدی به رسیدن به لیگ اروپا خواهند داشت.

پورتو 4-1 لوکوموتیو مسکو؛ ایستگاه شهر پورتو، آخرین امید را هم از روس ها گرفت

گزارش بازی

علی رغم بازیکنان نام آشنایی که برای لوکوموتیو بازی می کردند این تیم پورتو بود که بازی را در خانه طوفانی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. پس از گل نیز این میزبان بود که صاحب توپ و زمین بود. براهیمی جدی ترین موقعیت را بعد از گل در دقیقه 19 ایجاد کرد. در ادامه نیمه نخست لوکوموتیو هم یک یا دو موقعیت خوب داشت اما این پورتو بود که با زدن گل دوم بازی را در نیمه اول برد. در نیمه دوم مسکویی ها شور بیشتری برای زدن گل داشتند اما اولین موقعیت جدی را پورتو در دقیقه 54 ایجاد کرد. در ادامه لوکوموتیو با زدن یک گل کمی امیدوار شد. بعد از گل مسکویی ها این میزبان بود که بازی را در اختیار گرفت و با زدن گل سوم اختلاف را بازهم به دو گل رساند.

شرح گل ها

دقیقه 2- هررا؛ پاس کات بک مارگا به پشت شش قدم، دروازه خالی را مقابل هررا قرار داد و او گل اول را زد.

دقیقه 42 - مارگا؛ ضد حمله سریع بازیکنان پورتو مارگا را در موقعیت تک به تک قرار داد و او نیز توپ را از بین پاهای دروازه بان وارد دروازه کرد.

دقیقه 59 - فارفان؛ کرنر بازیکنان لوکوموتیو را فارفان با یک ضربه سر در شرایط بسیار سخت به زیبایی به گل اول بدل کرد.

دقیقه 67 - کورونا؛ روی یک ضد حمله دیگر، پاس تورس، کورونا را با دروازه بان تک به تک کرد و او هم با یک تو سر توپ فرصت را برای خود فراهم کرد و گل سوم را زد.

دقیقه 93 - اوتاویو؛ شوت سر ضرب اوتاویو از پشت محوطه، بدل به گل چهارم میزبان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا