یک هزارو320 تن گوشت قرمز در البرز توزیع شد


یک هزارو320 تن گوشت قرمز در البرز توزیع شد

کرج- ایرنا- سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام البرز اعلام کرد که برای تنظیم بازار گوشت از تابستان امسال تاکنون یک هزارو320 تن گوشت قرمز با قیمت تعادلی در این استان توزیع شده است.

کیوان حاجیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح تنظیم بازار گوشت که از تابستان سال جاری پس از گرانی گوشت آغاز شده، افزود: روند توزیع این مواد پروتئینی دراستان ادامه دارد.
وی اظهار داشت: به منظور کنترل قیمت گوشت در استان وبرای تنظیم بازار، از زمان شروع طرح تاکنون ، حدود یک هزار و 100 تن گوشت گوساله منجمد و حدود 230 تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی با قیمت مصوب دولتی از طریق مراکز عرضه مستقیم در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد وارداتی 290 هزار ریال و گوشت گرم گوسفندی 375 هزار ریال برای مصرف کننده بوده که توسط میادین میوه و تره بار شهرداری کرج ، فروشگاه های زنجیره ای و اصناف در تمام شهرستان ها در حال توزیع است.
حاجیان با بیان اینکه گوشت قرمز به اندازه کافی ذخیره سازی شده و هیچ مشکلی در زمینه تامین این کالای ضروری وجود ندارد، افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق شماره تلفن 124 موضوع را به ادارات تعزیرات حکومتی و دفتر بازرسی صنعت ، معدن و تجارت گزارش کنند.
استان البرز دارای 27 بازارعرضه میوه و تره باراست.
6156/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی