مسئولان جمهوری اسلامی باید قدر جوانان را بدانند


مسئولان جمهوری اسلامی باید قدر جوانان را بدانند

اهواز - ایرنا - معاون اول رئیس جمهوری گفت: مسئولان جمهوری اسلامی باید قدر جوانان کشور را بدانند و از ایجاد محدودیت برای آنها پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در آیین افتتاح رسمی ورزشگاه فولاد خوزستان با اشاره به حضور خود در بازی تعیین قهرمانی باشگاه های آسیا در ورزشگاه آزادی گفت: این بازی با حضور 80 هزار تماشاگر برگزار شد و کوچکترین بی نظمی در آن به وجود نیامد.
وی با اشاره به اینکه مسولانFIFA و AFC حضور این حجم از تماشاگر را بی سابقه عنوان می کردند، افزود: در جریان بازی دیدیم بانوان نیز در ورزشگاه حضور داشتند و این مسابقه بین المللی با حفظ شئونات اسلامی برگزار شد.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: مسولان جمهوری اسلامی باید قدر این جوانان را بدانند ، باید از ایجاد محدودیت های غیر ضروری پرهیز کرد.

*اختلافات را باید کنار گذاشت
جهانگیری با بیان اینکه رهبری و دولت قوی در کشور داریم، بیان داشت : با تکیه بر ظرفیت ها و سرمایه های اجتماعی کشور مشکلات و موانع را پشت سر می گذاریم.
وی تصریح کرد: باید همه همت کنیم و اختلافات را کنار بگذاریم تا اهداف کشور محقق شوند، البته در جایی که 80 میلیون جمعیت دارد، مشکلاتی هم وجود خواهد داشت.

*طرح های عمرانی باید پیوست زیست محیطی داشته باشند
جهانگیری با تاکید بر اینکه امروز بیش از 15 هزار میلیارد تومان پروژه در استان یا افتتاح و یا در مرحله اجرا قرار گرفته، عنوان کرد: این شرایط در همه جای کشور به همین صورت است و فعالیت عمرانی در حال انجام است.
وی ادامه داد: انجام تعهدات اجتماعی فولاد خوزستان در ساخت ورزشگاه برای استان خوزستان یک فرصت جدید است.
معاون اول رئیس جمهور یادآور شد:همچنین آغاز فعالیت فولاد خوزستان در ایجاد خط تولید زمزم ٣ نیز ظرفیت قابل توجه ای است.
جهانگیری بیان داشت: توصیه می شود به منظور توجه بیشتر به محیط زیست پروژه های توسعه ای دیگر این شرکت به مناطق دیگر منتقل شود تا برای مردم اهواز مشکلات زیست محیطی به وجود نیاید.
معاون اول رئیس جمهور خاطر نشان کرد: رعایت اصول زیست محیطی برای دولت اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر پروژه های عمرانی باید پیوست محیط زیستی داشته باشند.
9931/6002

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند