ثبت نام کتابخانه های عمومی بروجرد درهفته کتاب رایگان است


ثبت نام کتابخانه های عمومی بروجرد درهفته کتاب رایگان است

بروجرد - ایرنا - رئیس اداره کتابخانه های عمومی بروجرد گفت: همزمان با آغاز هفته کتاب از 24 آبان تا یکم آذرماه ثبت نام کتابخانه های عمومی بروجرد رایگان است.

داوود پهلوان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته کتاب امسال با شعار'حال خوش خواندن' درسراسرکشور برگزار می شود.
وی اظهارداشت: روز شمارهفته کتاب از 24 آبان ماه با عنوان کتاب، کتابخانه و مدرسه روز اول، کتاب، کتابخانه و مردم روز دوم و روزسوم کتابخانه و اهل البیت(ع)، کتابخانه و کودک وهمچنین کتابخانه مسئولان و اصناف نیز برای روزهای چهارم و پنجم، ششمین روزکتابخانه و گروه های خاص و روز پایانی با عنوان جشن هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی بروجرد با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه هفته کتاب در شهرستان بیان کرد: برگزاری برنامه ویژه توسط روشن دلان، شب شعریار مهربان، محفل انس با کتاب و مسابقه رادیویی و معرفی کتاب درطول هفته از رادیو بروجرد از مهمترین برنامه ها این ایام است.
پهلوان با اشاره به اینکه بروجرد دارای 13 کتابخانه عمومی است، اضافه کرد: پنج کتابخانه عمومی نهادی، هفت کتابخانه عمومی مشارکتی و یک کتابخانه عمومی آستان قدس رضوی در حال حاضر در این شهرستان فعال است.
7190/7273

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...