برخی جاده‌های مازندران برفی، بارانی ولغزنده است


برخی جاده‌های مازندران برفی، بارانی ولغزنده است

رئیس پلیس راه مازندران صبح امروز از برفی، بارانی و لغزنده بودن برخی جاده‌های استان خبر داد.

برخی جاده‌های مازندران برفی، بارانی ولغزنده است

به گزارش فانوس، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری، هم اکنون از لحاظ شرایط آب و هوایی جاده‌های هراز، سوادکوه و رامسر محدوده گدوگ بارش باران، جاده چالوس محدوده هزار چم تا پل زنگوله و ارتفاعات جاده سوادکوه محدوده گدوگ مه گرفتگی و دهانه شمالی تونل کندوان به سمت کرج انتهای حوزه استحفاظی مازندران بارش خفیف برف گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به مه آلود بودن هوای استان در برخی مناطق لازم است رانندگان در موقع رانندگی فاصله طولی را رعایت کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و استقرار سامانه بارشی و سرد در استان و بارش برف و مه گرفتگی در مناطق کوهستانی و لزندگی برخی جاده ها، رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌های استان تردد کنند.

سرهنگ قدمی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به برودت هوا، بارش باران و برف به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

وی گفت: آمد و شد خودرو‌ها در حال حاضر در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه از ساعت ۸ صبح امروز تا ۲۴ امشب آمد وشد انواع کامیون و کامیونت در جاده هراز ممنوع است، گفت: عصر امروز نیز بمنظور کاهش بار ترافیکی جاده چالوس رفت و آمد خودرو‌ها در این مسیر با حضور ماموران پلیس راه استان یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برقراری قطار‌های فوق العاده تهران - مشهد جهت مراسم تشییع آیت‌الله رییسی