مسئولی که در خط ولایت است باید دستورات رهبری را اجرا کند


مسئولی که در خط ولایت است باید دستورات رهبری را اجرا کند

استاد حوزه علمیه گفت: هر مسئولی که در خط ولایت است باید دستورات رهبری را اجرا کند در غیر این صورت دروغ می‌گوید که سرباز رهبری است.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین حسین مومنی استاد حوزه علمیه به مناسبت مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهید مدافع حرم سردار «محمد حسین محمد خانی» که در قطعه 53 بهشت زهرا(س) برگزار شد، به سخنرانی پرداخته و اظهار داشت: همانگونه که قرآن کریم فرمودند غیر از آنچه وجه الهی است همه آنچه در دنیا وجود دارد فانی و از بین رفتنی است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه وجه الهی باقی است، عنوان کرد: کسانی مصداق وجه الهی هستند که خالص طبق دستورات خداوند عمل کرده باشند و آنان که در مکتب اهل‌بیت(ع) تربیت می‌شوند از مصادیق وجه‌الله هستند.

وی با استناد به روایتی از امام حسن عسگری(ع) که در آن شیعیان را به تقوای الهی سفارش می‌کنند، گفت: شهید محمد حسین محمدخانی انسان باتقوایی بود به همین دلیل توانست در معامله با پروردگار به شهادت یا همان کمال مطلوب دست یابد.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی با تاکید و توصیه جوانان برای تمسک به سیره شهدا، ابراز کرد: سیره شهدا مسیر نجات انسان از هوس‌های دنیوی را نشان می‌دهد شهدا با پاره کردن زنجیر اسارت دنیا به خدا دل بسته و با او معامله می‌کنند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امروز بازار دین‌فروشی رونق یافته است، اظهار داشت: جوانان برای رهایی از فتنه دین فروشی باید ورع و تقوا داشته باشند شهدا با این ویژگی‌ها توانستند از دنیا چشم‌پوشی کرده و بندگی خدا را در زندگی داشته باشند.

وی با اشاره به این فرمایش امام راحل که اجازه ندهید انقلاب به دست نااهلان افتد، عنوان کرد: امروز بسیاری از کارها به دست نااهلان افتاده است مدعیان زیادی با شعار ولایتمداری اطراف رهبر معظم انقلاب را گرفتند جوانان مومن و ولایتمدار تلاش کنند آنان را کنار زده و خود حلقه‌های اصلی کشور را در دست گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی با بیان اینکه امروز مردم از عملکرد رییس مجلس و رییس قوه قضا ناراضی هستند، ابراز کرد: امروز مردم از نمایندگان مجلس ناراضی هستند. برخی از مسوولان با دشمنان انقلاب همراهی می‌کنند و با کسانی که برای براندازی نظام نقشه داشتند دیدار و گفت و گو می‌کنند آیا این عمل آنها نشانه ولایی و انقلابی بودن آنها است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امروز برخی مسئولان از شهدا و خانواده آنان خجالت بکشد که برای حفظ نظام این امانت الهی خون دادند، گفت: هر مسئولی که در خط ولایت است باید دستورات رهبری را اجرا کند در غیر این صورت دروغ می‌گوید که سرباز رهبری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روایات آمده که شیعیان باید برای اهل‌‌بیت(ع) زینت باشند و شهدا چنین هستند، اما هرکس با پایمال کردن خون شهدا دل دشمنان آنان را شاد می‌کند روز قیامت نمی‌تواند پاسخ دهد.

پایان پیام/487

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...