بازدید حجت الاسلام و المسلمین فاضل از موکب بانوان فاطمی در عمود 1222


 بازدید حجت الاسلام و المسلمین فاضل از موکب بانوان فاطمی در عمود 1222

حجت الاسلام و المسلمین فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشوربا حضور در موکب بانوان فاطمی در عمود ۱۲۲۲ با مسئولان برگزار کننده و خادمان موکب دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرگزاری شبستان، موکب بانوان فاطمی مستقر در عمود 1222 مسیر پیاده روی زانران حسینی از نجف به کربلا، پس از آماده سازی توسط خادمین و اعزام ۱۴۰ خادم مبلغ و زباندان در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی فعالیت می کند.

موکب بانوان فاطمی مستقر در عمود 1222 در حوزه های مختلف و در قالب خدمات فرهنگی و کودک، خدمات درمانی و رفاهی، خدمات تبلیغی، خدمات رسانه ای، خدمات خبری، فضای مجازی و اینترنت رایگان، خدمات پشتیبانی و تبلیغات (سفیران رضوان) فعالیت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور؛ با حضور در موکب بانوان فاطمی طی نشستی با مسئولان برگزار کننده و خادمان موکب دیدار و گفتگو کردند.


ایشان از تمامی غرفه های موجود در موکب دیدار و با خادمان هر غرفه به طور جداگانه به گفتگو پرداختند و از کم و کیف کار هر غرفه مطلع شدنددر حاشیه بازدید حجت الاسلام و المسلمین فاضل از موکب بانوان فاطمی ایشان نشستی هم با دکتر پیمان مسئول هماهنگی فضاسازی و برپایی این موکب داشتند.


حسن ختام این دیدار رونمایی از کتاب ترجمه انگلیسی خطبه غدیر بود

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟