پیروزی ملت فلسطین در غزه دستاورد بزرگی است/ استعفای وزیر جنگ اسرائیل پیروزی سیاسی برای مقاومت است


به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جبهه عمل اسلامی لبنان پیروزی الهی...
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جبهه عمل اسلامی لبنان پیروزی الهی و تاریخی مقاومت فلسطین در غزه را به ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی تبریک گفت. این جبهه اشاره کرد: این پیروزی که در کمتر از 48 ساعت رخ داد، دشمن غاصب صهیونیستی را مجبور کرد تا با ناکامی، شکست و خسارت خودش را کنار بکشد. جبهه عمل اسلامی تصریح کرد: بعد از اینکه رژیم...
پیروزی ملت فلسطین در غزه دستاورد بزرگی است/ استعفای وزیر جنگ اسرائیل پیروزی سیاسی برای مقاومت است پیروزی ملت فلسطین در غزه دستاورد بزرگی است/ استعفای وزیر جنگ اسرائیل پیروزی سیاسی برای مقاومت است
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جبهه عمل اسلامی لبنان پیروزی الهی و تاریخی مقاومت فلسطین در غزه را به ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی تبریک گفت.

این جبهه اشاره کرد: این پیروزی که در کمتر از 48 ساعت رخ داد، دشمن غاصب صهیونیستی را مجبور کرد تا با ناکامی، شکست و خسارت خودش را کنار بکشد.

جبهه عمل اسلامی تصریح کرد: بعد از اینکه رژیم اسرائیل اعلام کرد تا زمان نابودی جنبش حماس و سایر جنبش های مقاومت در غزه آتش بس نخواهد بود، نیرو های مقاومت با ضربات بی نظیر و دستاورد های خود توانستند دشمن را مجبور به عقب نشینی و پذیرش آتش بس کنند.

این حزب اسلامی استعفای وزیر جنگ دشمن صهیونیستی را یک پیروزی سیاسی برای مقاومت در غزه دانست و گفت: این مسئله نتیجه شکستی است که مقاومت به یاری خداوند در کمتر از 72 ساعت به دشمن تحمیل کرد و به آنها درس امنیتی، نظامی و سیاسی داد تا هیچ وقت فراموش نکند.

انتهای پیام/