جشنواره تئاتر خوزستان با معرفی برترین ها پایان یافت


جشنواره تئاتر خوزستان با معرفی برترین ها پایان یافت

بندرماهشهر - ایرنا - سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان به میزبانی بندر ماهشهر یکشنبه شب با معرفی برترین ها در 9 بخش به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا در این جشنواره که از پنجشنه گذشته آغاز و چهار روز ادامه داشت ۹ گروه نمایش از شهرهای اندیمشک، بهبهان، شوش، اهواز، مسجدسلیمان و بندرماهشهر شرکت داشتند.
هیات داوران بخش صحنه ای سی امین جشنواره تئاتر استان خوزستان در بخش های مختلف آثار برتر را معرفی کردند.
در بخش طراحی برشور لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 2 میلیون ریال را به طور مشترک به طراحان برشور نمایش های قرن از علی رنج نها و نمایش جاررنجورجنوب از محمدمصطفی مهدوی اختصاص دادند.
محمد قنبری دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال را در نمایش منهای شصت از آن خود کرد.
در بخش طراحی گریم لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال به طراح گریم نمایش 'اوسنه' سرکار خانم شکوفه جودکی اهدا شد.
در بخش طراحی لباس نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک به طراحان لباس نمایش های تاکسیدرمی سرکار خانم سارا حسین پور و نمایش کازابلانکا سرکارخانم مرضیه صائب تعلق گرفت.
برگزیده طراح لباس با کسب دیپلم افتخار و جایزه نقدی سرکار خانم مهنوش بلیان در نمایش اوسنه بود.
در بخش موسیقی نیز هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک به موسیقی انتخابی نمایش های 'آبی، سیاه، فرزند اسب' از محسن حسین نژادیان و در نمایش 'کسوف' به سعید محمودیان اهدا کرد.
لوح تقدیر و جایزه نقدی 2 میلیون ریالی در بخش آهنگسازی نیز به عارف تجلی آهنگساز نمایش کازابلانکا با کسب مقام سوم اهدا شد. رضا رنج نهاد و محمد موحدی آهنگسازان نیز موفق به کسب لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان مقام دوم شدند.
رتبه اول این بخش با نظر هیئت داوران با تقدیم لوح تقدیر و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به آرش خوشنام آهنگساز نمایش اوسنه تعلق گرفت.
بخش طراحی صحنه رتبه سوم را یاسین پارسامنش طراح صحنه کسوف کسب کرد ، رتبه دوم نیز به عباسی طراح صحنه نمایش صحنه هایی از زندگی پدرم اهدا شد و رتبه اول به مجتبی مجتبی رستمی فر طراح صحنه نمایش تاکسیدرمی تعلق گرفت.
بخش بازیگری زن :هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 2 میلیون ریال به طور مشترک به خانم شکوفه تقی راهدار بازیگر نمایش منهای شصت و خانم مژگان جمشیدی بازیگر نمایش اوسنه اهدا کرد. همچنین خانم ها فروغ جلالی بازیگر نمایش اوسنه و مژده خیاط سلیقه بازیگر نمایش جارنجورجنوب رتبه سوم را کسب کردند.
لوح تقدیر و جایزه نقدی نیز به طور مشترک به خانم ها مارال هاشمی بازیگر نمایش کسوف و شکوفه جودکی بازیگر نمایش اوسنه اهدا شد. خانم مهنوش بلیان بازیگر نمایش اوسنه نیز مقام اول بخش بازیگری زن را از آن خود کرد.
9858/6068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا