توضیحات پالایشگاه نفت جی درباره سخنان وکیل باقری درمنی


توضیحات پالایشگاه نفت جی درباره سخنان وکیل باقری درمنی

تهران - ایرنا - شرکت پالایشگاه نفت جی درباره سخنان اخیر یکی از وکلای حمید باقری درمنی متهم ردیف اول پرونده فساد اقتصادی مبنی بر انجام مذاکره و اخذ رضایت از این شرکت در هفته جاری، ضمن نادرست دانستن مطالب مطرح شده از سوی این وکیل، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

شرکت پالایشگاه نفت جی عصر دوشنبه در تکذیبیه ای که در اختیار ایرنا قرار داد، تاکید کرد: سابق بر این پیشنهاداتی از سوی نمایندگان متهم به شرکت ارائه که به لحاظ عدم حصول توافق، مراتب اجرایی نشد.
این شرکت در ادامه تکذیبیه خود آورده است: پس از صدور رای محکومیت آقای حمید باقری درمنی مبنی بر افساد فی الارض (اعدام) و رد مال از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران نیز تاکنون مذاکره منتج به حصول نتیجه مبنی بر جلب رضایت این شرکت و بالطبع سهامداران آن به عمل نیامده، لذا شرکت پالایش نفت جی با جدیت تا احقاق کامل حقوق تضییع شده کارکنان صندوق های بازنشستگی پس انداز و رفاه صنعت نفت، اقدامات قانونی و قضایی را پیگیری خواهد کرد.
سید محمود علیزاده طباطبایی یکی از وکلای حمید باقری درمنی امروز دوشنبه اعلام کرده بود که با شرکت نفت جی به عنوان شاکی این پرونده مذاکراتی را انجام دادیم و احتمالا هفته آینده رضایتنامه نفت جی را روی پرونده می گذاریم.
حمید باقری درمنی متهم ردیف اول پرونده فساد اقتصادی است که طی 9 جلسه در شعبه 15 دادگاه انقلاب به صورت علنی با حضور خبرنگاران محاکمه و نهایتاً به اعدام محکوم شد.
افساد فی الارض از طریق کلاهبرداری با ایجاد شبکه چند نفری با وصف سردستگی از شرکت نفت جی به میزان 322 میلیون و 343 هزار و 336 کیلوگرم قیر از جمله اتهامات باقری درمنی است.
بر اساس آنچه قاضی صلواتی در جلسات دادگاه گفته، این پرونده 33 متهم دارد که 5 متهم آن فراری هستند.
1535

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج