موج جدید فراخوان‌های فورد آمریکا


موج جدید فراخوان‌های فورد آمریکا

خودروسازان همواره با مشکل فراخوان محصولات خود دست‌به‌گریبان هستند؛ اما بجای فراخوان تک‌به‌تک، فورد چهار دسته از محصولت خود را در یک زمان فرا می‌خواند که برخی از آن‌ها بزرگ‌تر از فراخوان‌های دیگر هستند. تنها یکی از این فراخوان تعداد زیادی از محصولات فورد را تحت تأثیر قرار می‌دهد به گونه‌ای که فورد اکسپدیشن 2018... نوشته موج جدید فراخوان‌های فورد...

خودروسازان همواره با مشکل فراخوان محصولات خود دست‌به‌گریبان هستند؛ اما بجای فراخوان تک‌به‌تک، فورد چهار دسته از محصولت خود را در یک زمان فرا می‌خواند که برخی از آن‌ها بزرگ‌تر از فراخوان‌های دیگر هستند.

موج جدید فراخوان‌های فورد آمریکا
تنها یکی از این فراخوان تعداد زیادی از محصولات فورد را تحت تأثیر قرار می‌دهد به گونه‌ای که فورد اکسپدیشن 2018 و برادر لوکس آن یعنی لینکلن نویگیتور باید به نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

موج جدید فراخوان‌های فورد آمریکا
مشکل به بست های تقویتی‌ای مربوط می‌شود که صندلی نیمکتی ردیف دوم را در جای خود محکم نگه می‌دارند. بدون وجود این بست ها شاید صندلی‌ها در زمان وقوع تصادف از جای خود حرکت کنند. این فراخوان تعداد 37801 دستگاه از خودروهای ساخته شده در تأسیسات کنتاکی از تاریخ 14 مارس تا 18 آگوست 2018 را شامل می‌شود.

موج جدید فراخوان‌های فورد آمریکا
اما فراخوان دیگر به بررسی 271 دستگاه از مدل‌های لینکلن ناتیلوس 2019 مربوط می‌شود. مشکل این خودروها نیز به کیسه هوای فرمان مربوط می‌شود که شاید پوشش پلاستیکی آن در زمان وقوع تصادف جدا شده و باعث آسیب راننده یا سرنشین شود. این فراخوان تنها خودروهایی را که به سیستم فرمان تطبیقی مجهز نیستند دربرمی گیرد.

موج جدید فراخوان‌های فورد آمریکا
یک فراخوان دیگر نیز باعث مراجعه 160 دستگاه فورد اکسپلورر 2018 به نمایندگی‌ها می‌شود. احتمال جدا شدن حسگر فشار سوخت این خودروها وجود داشته و در صورت وقوع چنین امری نشتی سوخت و شاید آتش‌سوزی رخ دهد. این خودروها نیز در تأسیسات شیکاگو تولید شده‌اند.

موج جدید فراخوان‌های فورد آمریکا
اما کوچک‌ترین فراخوان بین این چهار فراخوان به بازبینی فورد سری F سوپر دیوتی مربوط می‌شود که احتمال جدا شدن متریال دور محفظه گیربکس و جایی که اهرم در حالت P قرار می‌گیرد وجود دارد. بدون وجود این متریال احتمال حرکت خودرو حتی در حالت پارک هم وجود دارد.

موج جدید فراخوان‌های فورد آمریکا
خوشبختانه هیچ‌گونه گزارشی از تصادف یا جراحت مرتبط با این فراخوان‌ها به دست فورد نرسیده است. در کل 38236 دستگاه خودرو به خاطر این فراخوان‌ها به نمایندگی‌ها مراجعه خواهد کرد. جالب اینکه هر چهار فراخوان به شاسی بلندها و پیکاپ های فورد و لینکلن مربوط بوده و هیچ خودروی سواری را در بر‌نمی‌گیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان