برگزاری بیش از 180 برنامه به مناسبت هفته بسیج در سلماس


برگزاری بیش از  180 برنامه به مناسبت هفته بسیج در سلماس

گروه سیاست و اقتصاد-فرمانده سپاه سلماس گفت: همزمان با هفته بسیج، بیش از 180 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی در سلماس اجرا خواهد شد.

برگزاری بیش از  180 برنامه به مناسبت هفته بسیج در سلماس

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علیرضا مدنی، فرمانده سپاه سلماس، شب گذشته، 30 آبان‌ماه، در دیدار با امام جمعه سلماس، به‌همراه جمعی از فرماندهان بسیج و سپاه شهرستان، با گرامیداشت تقارن هفته بسیج و هفته وحدت، گفت: بسیج، بعد از جنگ با موانع و مشکلات بسیاری در عرصه‌های سازندگی وارد عمل شد و طبق فرمان ولایت، در مناطق محروم، حرکت‌های بسیار موثری انجام داد.
وی بیان کرد: اندیشه و تفکر امام‌خمینی(ره) در صدور انقلاب اسلامی به تمام ملت‌های جهان و ایجاد تفکر انقلابی در مردم، با بنیان‌گذاشتن مجموعه بسیج مستضعفین، شتابی چندین برابر گرفت و باعث شد تا در هر نقطه‌‌ای از جهان که ظلم و ستم آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانان تروریست آن ایجاد شده است، تفکری جز تشکیل بسیج چاره‌‌ساز نشود.
مدنی اظهار کرد: وجود بسیج، باعث آفرینش افتخارات و دستاوردهای بسیار زیادی در کشور شده که این موفقیت‌ها فقط با پیروی از ولایت و احاطه تفکر بسیجی در اقشار مختلف جامعه امکان‌پذیر است.
وی بااشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در سلماس، اظهار کرد: بیش از 180 برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در 10 سرفصل برای گرامیداشت این هفته در میان اقشار مختلف شهرستان سلماس تدوین شده است که به تناسب نامگذاری ایام هفته بسیج اجرایی خواهند شد.
فرمانده سپاه سلماس بیان کرد: از جمله برنامه‌های مهم گرامیداشت این هفته، برگزاری 5 یادواره گرامیداشت مقام شهدا و نیز دیدار همزمان با 40 خانواده معظم شهید سلماسی به‌مناسبت فرارسیدن 40 سالگی انقلاب اسلامی می توان اشاره کرد.
مدنی تاکید کرد: بهره‌برداری از 12 باب خانه عالم و خانه محروم در روستاهای سلماس، اجرای اردوهای جهادی و ویزیت و درمان رایگان برای مردم و دام‌های 5 روستای محروم شهرستان و نیز تهیه و پخش 114 سبدحمایتی کالا برای خانواده‌های محروم و نیازمند سلماسی از جمله دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سلماس خواهد بود.
انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس جمهور: توسعه فیبر نوری در اولویت کاری دولت است