محفل انس با قرآن در امامزاده سید بهلول خوی برگزار شد


محفل انس با قرآن در امامزاده سید بهلول خوی برگزار شد

ارومیه- ایرنا- به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) محفل انس با قرآن کریم به مدت یک روز در آستان مقدس امام زاده سید بهلول خوی برگزارشد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه خوی روز شنبه در این محفل قرآنی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس قرآن بنیان ‌گذاری شده و فراهم کردن زمینه اجرای احکام قرآن کریم در جامعه به همت و تلاش همه ما به خصوص روحانیون بستگی دارد و باید برای تحقق آن تلاش مضاعف صورت گیرد.
جبرئیل ابراهیم پور افزود: قرائت قرآن کریم و اجرای آیین هایی مبتنی بر تلاوت بسیار سودمند است و البته قرائت، اکتفاکردن به قسمتی از بهره های بیشمار قرآن کریم است و باید تدبر در قرآن نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: در محفل انس با قرآن کریم در آستان مقدس امام زاده سید بهلول خوی 600 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی در رشته حفظ قرآن شرکت کردند.
به گزارش ایرنا، یکی از مهمترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایی آموزه های قرآنی و ایجاد زمینه برای توجه بیشتر به قرآن کریم و آموزه های ناب و تمام نشدنی آن است و در این میان جوانان باید در سایه آموزش های مستمر از مرحله روخوانی با مهارت کافی عبور کنند و پا به عرصه عمل به آموزه های قرآنی بگذارند.
در این آیین 15 نفر از حافظان برتر تجلیل شدند.
آیین محفل انس با قرآن توسط اداره اوقاف و امور خیریه و آموزش وپرورش خوی برگزارشد.
8137/2093

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟