بنر تکان دهنده ولیعهد سعودی روی مرکز سندیکای روزنامه نگاران تونس+ تصویر


بنر تکان دهنده ولیعهد سعودی روی مرکز سندیکای روزنامه نگاران تونس+ تصویر

شفقنا- سندیکای روزنامه نگاران تونس ترجیح داده اند که به شیوه ویژه خود از ولیعهد سعودی استقبال، و مخالفت خود را با سفر وی به تونس ابراز کنند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از پایگاه خبری عربی 21، این سندیکا شب گذشته بنر بزرگی از بن سلمان را روی دیوار ساختمان این مرکز نصب کردند که وی را […]

بنر تکان دهنده ولیعهد سعودی روی مرکز سندیکای روزنامه نگاران تونس+ تصویر

شفقنا- سندیکای روزنامه نگاران تونس ترجیح داده اند که به شیوه ویژه خود از ولیعهد سعودی استقبال، و مخالفت خود را با سفر وی به تونس ابراز کنند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از پایگاه خبری عربی ۲۱، این سندیکا شب گذشته بنر بزرگی از بن سلمان را روی دیوار ساختمان این مرکز نصب کردند که وی را با یک اره برقی نشان می دهد.

سندیکای روزنامه نگاران تونس عبارت«نه به نقض حرمت سرزمین انقلای تونس» را روی این بنر نوشته و اعلام کرده است که در همین رابطه روز دوشنبه سمیناری با حضور صدها روزنامه نگار و فعال مدنی و فعال سازمان های حقوق بشری برگزار می کند تا راهکاری های میدانی و رسانه ای علیه سفر ولیعهد سعودی را برنامه ریزی و بررسی کنند.

پیش از این نورالدین بن تیشه مشاور سیاسی ریاست جمهوری تونس اعلام کرده بود که تونس از محمد بن سلمان استقبال می کند و دیپلماسی این کشور تحت تاثیر احساسات وعواطف قرار نمی گیرد.

با این حال «محمد الیوسفی» عضو دفتر اجرایی سندیکای روزنامه نگاران تونس به عربی ۲۱ گفته است: این بنر پیامی به دشمنان آزادی و طاغوتیان مستبد و مخالفان آزادی مطبوعات و آزادی بیان در جهان عربی است.

وی افزود: نصب چنین بنری یکی از اشکال بیان مسالمت آمیز مخالفت با شخصیتی است که انقلاب تونس و اصول دموکراسی را قبول ندارد و با اتهام ترور روزنامه نگار سعودی روبروست.

الیوسفی اظهار کرد که سمینار روز دوشنبه سندیکای روزنامه نگاران تونس که با همکاری سازمان های حقوق بشری و مدنی برگزار می شود، مواضع مخالفان سفر بن سلمان به تونس را متحد خواهد کرد.

خبر را در عربی ۲۱ ببینید

بنر تکان دهنده ولیعهد سعودی روی مرکز سندیکای روزنامه نگاران تونس+ تصویربنر تکان دهنده ولیعهد سعودی روی مرکز سندیکای روزنامه نگاران تونس+ تصویربنر تکان دهنده ولیعهد سعودی روی مرکز سندیکای روزنامه نگاران تونس+ تصویر

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟