قاتل پیرزن زنجانی پس از 72 ساعت دستگیر شد/ خانواده‌ها افراد کهنسال را تنها نگذارند


قاتل پیرزن زنجانی پس از 72 ساعت دستگیر شد/ خانواده‌ها افراد کهنسال را تنها نگذارند

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ‏گفت: قاتل پیرزن زنجانی پس از 72 ساعت دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به دستگیری قاتل پیرزن زنجانی اظهار کرد: این قاتل با عصای خود پیرزن اقدام به قتل کرده بود.

وی افزود: این قاتل بعد از قتل این پیر زن طلاهای آن را که شامل چندین النگو و غیره بوده به سرقت برده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با آسیب شناسی این جرم عنوان کرد: هر کسی که از روستا قصد مهاجرت به شهر را دارد باید یک پشتوانه مالی داشته باشد و علاوه بر این باید یک مهارت و شغل نیز داشته باشد.

وی با بیان اینکه همه این‌ها موجب می‌شود تا یک فرد بتواند در یک محیط شهری سکونت داشته باشد، ابراز کرد: اگر هر شخصی هر کدام از این موارد گفته شده را دارا نباشد، به طور یقین به مشکل برمی‌خورند.

رحمتی با تاکید بر اینکه برخی مشکلات سبب می‌شود تا این افراد به مصرف مواد مخدر(صنعتی یا سنتی) روی بیاورند، خاطرنشان کرد: این افراد برای تامین مواد ممکن است رفتارهای پرخطر و تکانشی داشته باشند که این سوژه از این قضیه مستثنی نبود.

وی بیان کرد: قاتل به خاطر داشتن شرایط معیشتی نامناسب و همچنین عدم توانایی برای تامین مواد مخدر مجبور بوده تا دست به این اقدام مجرمانه بزند که خوشبختانه توسط پلیس شناسایی و کمتر از 72 ساعت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با تاکید بر مراقبت خانواده‌ها از افراد سالمند تصریح کرد: افرادی که در سنین کهنسالی قرار دارند، حضورشان به صورت تنها در خانه یک تهدید است چه برسد به اینکه اینها زیورآلات و وجه نقد نیز داشته باشند.

وی با بیان اینکه بزهکاران تحریک می‌شوند که به سراغ چنین افرادی بروند، اظهار کرد: نیت و هدف ابتدایی مجرمان سرقت است اما به خاطر پوشاندن خطا و اشتباه مرتکب قتل نفس می‌شوند.

رحمتی عنوان کرد: در کوچه پس کوچه‌های همین استان ما مادربزرگ‌ها و پدربزگ‌هایی زندگی می‌کنند که نیاز به مراقبت دارند که ما از خانواده‌ها درخواست داریم این افراد را تنها در خانه رها نکنند و یا حداقل وجه نقد و زیورآلات همراه آنها وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم