فن بومل پس از شکست مقابل بارسلونا: به بازیکنانم افتخار می‌کنم؛ مسی توقف ناپذیر است


فن بومل پس از شکست مقابل بارسلونا: به بازیکنانم افتخار می‌کنم؛ مسی توقف ناپذیر است

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/)- مارک فن بومل، سرمربی هلندی آیندهوون می‌گوید علی رغم حذف در مرحله گروهی به بازیکنانش افتخار می‌کند. مدافع عنوان قهرمانی لیگ هلند در حالی که در یکی از دو گروه دشوار لیگ...

طرفداری - مارک فن بومل، سرمربی هلندی آیندهوون می‌گوید علی رغم حذف در مرحله گروهی به بازیکنانش افتخار می‌کند.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ هلند در حالی که در یکی از دو گروه دشوار لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته بود، مقابل بزرگان دنیا عملکرد بسیار خوبی داشت و اگرچه نتایج این را نشان نمی‌دهد اما شاگردان فن بومل در هر 5 بازی شایسته نتیجه بهتری بودند. این تیم شب گذشته نیز علی رغم شکست مقابل بارسلونا، فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت که آنها را از دست داد.

به گزارش سایت رسمی آیندهوون، فن بومل در مصاحبه با تلویزیون باشگاه گفت:

متاسفانه در فوتبال شما همیشه به چیزی که استحقاقش را دارید، نمی‌رسید. بی نهایت ناامیدم. اما اینکه دیدم هوادارانمان پس از سوت پایان بازی تیم را تشویق می‌کردند، فوق العاده بود. این تشویق، پاداش عملکرد ما بود. همه توانمان را گذاشتیم، ایده بازی خیلی خوب طراحی کرده بودیم و بار دیگر نشان دادیم با این بازیکنان می‌توانیم مقابل بزرگان دنیا هم حرفی برای گفتن داشته باشیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. حالا با یک امتیاز حذفمان قطعی شده ولی کافی است به بازی‌مان با باته بوریسوف در مرحله پلی آف نگاه کنیم و جایگاه فعلی‌مان نگاه کنیم تا متوجه گام‌های بزرگی که برداشتیم، شویم. احساس‌مان این است که امشب لیاقت نتیجه بهتری را داشتیم.

به نقل از موندو دپورتیوو، فن بومل پس از بازی به خبرنگاران گفت:

تلاشمان را کردیم ولی مسی توقف ناپذیر است. او بهترین بازیکن جهان است. شاید اگر آن توپ‌هایی که به تیرک کوبیدیم را وارد دروازه می‌کردیم، داستان فرق می‌کرد ولی این کار را نکردیم و باید با واقعیات کنار آمد. در نیمه دوم رسیدن به محوطه جریمه بارسا برای ما دشوارتر شد و آنها کنترل بهتری روی جریان بازی داشتند. با این حال تا انتها جنگیدیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !