به گزارش برنا،سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در همایش فرماندهان پاسگاه ها و روسای کلانتری های انتظامی استان اردبیل انضباط ظاهری و معنوی و رعایت حقوق شهروندی را شالوده و اساس فعالیت های پلیس در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه دانست و افزود: مردم عزتمند، ولایی و با صلابت ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات بوده؛ که پلیس باید در این مسیر مسئولانه، متعهدانه و مقتدرانه گام بردارد.

وی ضرورت تحقق اهداف پیش بینی شده را مورد تاکید قرار داد و گفت: اولویت های ماموریتی پلیس در مسیر توسعه آرامش اجتماعی، تحکیم امنیت، مبارزه با ناامنی ها و تامین سلامت اداری باید با جدیت پیگیری، عملیاتی و منتج به نتیجه شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاکید بر ضرورت افزایش قدرت پیش بینی پلیس از وقوع بحران های اجتماعی با هدف اتخاذ راهکارهای مقابله ای و کنترلی اظهار داشت: اثر بخشی اقدامات، تلاش ها و فعالیت های پلیس در توسعه امنیت اجتماعی، پیشگیری و کنترل جرایم و مهار آسیب های اجتماعی مستلزم تحقیق و هدفمند سازی تعاملات برون سازمانی و جلب حداکثری مشارکت مردم است.

سردار عبدی با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل ها، بخشنامه ها و آیین نامه های سازمانی بیان داشت: باید بهره حداکثری از تجهیزات و امکانات سازمانی داشته و اصل نگه داشت، صرفه جویی و هزینه کرد هدفمند مدنظر ویژه باشد.

وی هنر فرماندهان و مدیران را صیانت از کارکنان و ایجاد بستر برای تعالی رفتار فردی و سازمانی عنوان کرد و افزود: فرماندهان و مدیران با نظارت هوشمندانه، کنترل های مستمر و اقدامات صیانتی و آموزشی تعالی رفتار فردی و سازمانی و سلامت اداری را تضمین می کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه کشورهای مسلمان تصریح کرد: استکبار جهانی و هم پیمانان غربی و عربی اش در جنگ نرم به دنبال کم ارزش جلوه دادن باورها،‌ اعتقادات و ارزش های اسلامی و به انحطاط کشیدن بینش های انقلابی ملت ایران هستند؛ که هوشیاری، بصیرت افزایی و تبعیت و پشتیبانی از ولایت فقیه خنثی کننده توطئه ها و هجمه های این جنگ فرهنگی و اعتقادی است.