کمپینی با طعم زیبایی ‌


کمپینی با طعم زیبایی ‌

‌اخیرا تصویری از امام جمعه بیله سوار در حال بیل زنی در معابر وخیابانها در سایت‌ها و کانال‌های استانی و کشوری منتشر شد، خبرنگار ایسنا برای تنویر افکار مخاطبان خود، با امام جمعه این شهرستان گفت و گو کرده و جزئیات این ماجرا ‌را پیگیر شد.

‌حجت الاسلام اصغر جدایی امام جمعه بیله سوار در تشریح ماجرای این عکس اظهار کرد: بنده قریب به سه ماه است که در خدمت مردم بیله سوار هستم، در اولین خطبه‌های خود در این شهر خواستار تشکیل کمپین زیباسازی شهر شدم و مردم را برای داشتن شهری زیبا ترغیب کردم، بدین ترتیب این کمپین با همت مردم شروع شد.

وی ادامه داد‌: با لطف الهی و عزم مردم، این کمپین، روز به روز گسترش یافت بطوریکه از کودکان زیر ۱۰ سال گرفته تا ریش سفیدان این شهر، همه به این کمپین پیوستند و هر فرد در حد توان خود برای زیباسازی شهر عزم خود را بکار گرفت.

کمپینی با طعم زیبایی ‌

امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه‌ مردم این‌ شهر روزی ‌را از خدا و طبیعت گرفته‌اند و مردمی خالص، پاک و شریف هستند، تصریح کرد: از زمان اعلام کمپین زیباسازی، تصاویر و عکس‌های بسیار زیبایی از تلاش خالصانه مردم در این راستا بدست ما می‌رسد و این مورد باعث اشتیاق و انگیزه ما برای ادامه این ‌کمپین است، ‌بطوریکه کودکی با گرفتن جارو بدستش، کوچه خودشان را در راستای زیبا کردن شهرش جارو می زند، عظمت در آن تصویرها موج می زند، بنده نیز به عنوان خدمتگزار مردم نقشی بسیار اندک در این ماجرا داشتم تاجایی که الان این مسئله در شهرستان فراگیر شده است.

جدایی با اشاره به اینکه درآمد شهرداری، شهرهای کوچک اندک است، اضافه کرد: مشکلات موجود در مدیریت‌های شهری، در شهرستان‌ها از کمبود اعتبارات نشات می گیرد، بطوری‌که در این زمینه لازم است مردم به کمک مسئولین بشتابند.

وی در ادامه با تقدیر از مردم بیله سوار در حمایت از این کمپین، اذعان کرد: بااینکه استارت این کمپین از نماز جمعه کلید خورد ولی باید در کسترش این مسئله فعالیت مردم را نادیده نگرفت که در راستای فعال شدن این کمپین تمام تلاش خود را بکار بسته اند.

امام جمعه بیله سوار یادآور شد: مردم بیله سوار نشان دادند که زمینه و بستر حرکت‌های فرهنگی در این شهرستان فراهم است و این همت مردم است کارهای بزرگ را می سازد.

کمپینی با طعم زیبایی ‌

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


126 مرکز استخراج ارز غیر مجاز در استان اردبیل جمع آوری شد