برترین‌های جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» اندیمشک معرفی شدند


برترین‌های جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» اندیمشک معرفی شدند

گروه فرهنگی ـ بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» اندیمشک با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

برترین‌های جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» اندیمشک معرفی شدند

به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، آیین پایانی بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر «لاله های سرخ» اندیمشک با حضور شهرام کرمی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی معاون هنری سینمایی این اداره کل، اصغر همت، شهرام گیل‌آبادی و کوروش نریمانی از بازیگران، کارگردانان و هنرمندان مطرح کشوری، مسئولان استانی و شهرستانی و جمع کثیری از هنرمندان و علاقه مندان به هنر تئاتر، جمعه 9 آذر ماه در تالار خورشید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک برگزار شد.

در این جشنواره 10 گروه‌ برتر نمایشی که 9 اثر در بخش اصلی و 1 اثر در بخش مهمان به رقابت پرداختند که پس از 4 روز رقابت این جشنواره با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

در بخش طراحی لباس بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» اندیمشک لوح تقدیر و هدیه نقدی به پویا حسنوند برای طراحی لباس نمایش «گنج خسیس» از استان لرستان تعلق گرفت.

در بخش طراحی صحنه، هیأت داوران با لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی از محمد صادق علیپور طراح صحنه نمایش «خون سیاه» از استان فارس تقدیر کرد.

همچنین در بخش موسیقی این جشنواره از آرش خوشنام آهنگساز نمایش «برش‌های کوتاه» از خوزستان با لوح تقدیر و هدیه نقدی تقدیر شد.

در بخش بهترین بازیگر مرد بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» اندیمشک هیأت داوران با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از شنو قادری و مرتضی محبوبی دو بازیگر نمایش «من به همتون آدرس میدم» تقدیر کرد.

در بخش بهترین بازیگر مرد رتبه سوم به طور مشترک به امین ساکی برای نمایش «گنج خسیس» از استان لرستان و میثم گودرزی برای نمایش «دوئت تنهایی» از استان قزوین تعلق گرفت.

رتبه دوم بهترین بازیگر مرد این جشنواره به محسن خدادادی برای نمایش «برش‌های کوتاه» از اندیمشک تعلق گرفت.

همچنین هیأت داوران با اهدا تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی از حامد نساج بخارایی بازیگر نمایش «عقیم» از استان البرز به عنوان رتبه اول در بخش بهترین بازیگر مرد این جشنواره تقدیر کرد.

در بخش بهترین بازیگر زن این جشنواره به عنوان رتبه سوم به طور مشترک از اکرم یدی بازیگر نمایش «من به همتون آدرس میدم» و مهنوش بلیان بازیگر نمایش «برش‌های کوتاه» با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد.

همچنین مریم میرشکاری بازیگر نمایش «خون سیاه» از استان فارس و مهناز میزرایی بازیگر نمایش «عقیم» از استان البرز به ترتیب توانستند رتبه اول و دوم را در بخش بهترین بازیگر زن این جشنواره از آن خود کنند.

لازم به ذکر است، هیأت داوران در این بخش پرستو شانی بازیگر نمایش «لالایی با شیپور» و ستاره توانگر بازیگر نمایش «خاک شیرین» را شایسته تقدیر دانستند.

در بخش نمایشنامه‌نویسی از دو نمایشنامه «دوئت تنهایی» نوشته سارا الهیان از استان قزوین و نمایش «برش‌های کوتاه» نوشته مهدی آشوغ از استان خوزستان شهرستان اندیمشک با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان رتبه سوم این جشنواره تقدیر شد.

همچنین نمایش «عقیم» نوشته علیرضا معروفی از استان البرز و نمایش «من به همتون آدرس میدم» نوشته محمد سعید فرازمند از استان کرمانشاه توانستند به ترتیب رتبه اول و دوم این جشنواره را در بخش نمایشنامه‌نویسی از آن خود کنند.

در بخش بهترین کارگردانی هیأت داوران از پویا حسنوند کارگردان نمایش «گنج خسیس» و میثم ملازینل کارگردان نمایش «دوئت تنهایی» به طور مشترک در رتبه سوم و مهدی آشوغ کارگردان نمایش «برش‌های تنهایی» به عنوان رتبه دوم با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر کردند.

همچنین در همین بخش از علیرضا معروفی کارگردان نمایش «عقیم» از استان البرز به عنوان رتبه اول این جشنواره با اهدا تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی