سوال 26 نماینده از وزیر دفاع درباره مستند دوتابعیتی ها اعلام وصول شد


سوال 26 نماینده از وزیر دفاع درباره مستند دوتابعیتی ها اعلام وصول شد

تهران- ایرنا- سوال ملی 26 نماینده از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره نحوه دسترسی به مستند مربوط به دوتابعیتی ها با توجه به محرمانه بودن آن در جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «احمد امیرآبادی» عضو هیات رییسه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی افزود: سوال ملی احمد مرادی نماینده قشم از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص جایگاه زنان و جوانان در سیاست های گذاری برنامه های فرهنگی و سوال ملی علیرضا رحیمی نماینده تهران و 25 نماینده دیگر از وزیر دفاع درباره نحوه دسترسی به مستند مربوط به دوتابعیتی ها با توجه به محرمانه بودن آن اعلام وصول می شود.
عضو هیات رییسه مجلس از دیگر موارد اعلام وصولی را سوال منطقه ای همایون یوسفی از وزیر کشور درباره مشکلات روزافزون در بخش های مختلف و روند نزولی شاخص های توسعه ای در استان خوزستنان عنوان کرد.
امیرآبادی ادامه داد: همچنین طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و طرح مبارزه با تبعیض نژادی و تنفر قومی و مذهبی به صورت عادی اعلام وصول شد.

**مخالفت مجلس با بررسی اولویت طرح حمایت از پیام رسان های داخلی
نماینده مجلس شورای اسلامی با 104 رای موافق 65 رای مخالف و 9 رای ممتنع از مجموع 223 نماینده حاضر با اولویت بررسی طرح حمایت از پیام رسان های داخلی مخالفت کردند.

** تهاتر هزینه اجرایی قیر اندود در سقف بودجه مصوب بلامانع است
نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز ماده یک طرح اصلاح قانون بودجه سال 97 کل کشور را تصویب کردند که براساس این ماده مقرر شد: تهاتر هزینه های اجرایی آسفالت، قیراندود عایق کاری و همچنین تامین مابه التفاوت مالی توسط کارفرما فقط برای این امر با تایید مسئولان اجرایی ذیربط با تحویل قیر رایگان در سقف بودجه مصوب پس از اعلام به خزانه بلامانع است
نمایندگان همچنین خزانه کشور را مکلف کردند از طریق حساب های استانی ذیربط خود معادل ارزش ریالی قیرمازاد تحویلی مربوط به هر یک از پروژه ها دستگاه ها جهت اعمال حساب را لحاظ کنند.
با تصویب مجلس، قیر مورد نظر موضوع این بند از لحاظ مقداری به صورت 100 درصد باید تحویل شود.
سیام*9121*1058*3061*1336

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی