بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس


ان هتوی بازیگر بازیگر زن آمریکایی و مشهور سینمای هالیوود است که در فیلم هایی مانند ‘The Devil Wears Prada’، ‘Love and Other Drugs’، ‘Les Miserables’ و ‘Ocean’s 8’ نقش آفرینی کرده و جوایز زیادی در جشنواره های مختلف مثل گلدن گلوب و اسکار دریافت کرده است. بیوگرافی کامل ان هتوی (Anne Jacqueline Hathaway) آن ژاکلین هاتاوی (متولد 12 نوامبر 1982) یک...

بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس

ان هتوی بازیگر بازیگر زن آمریکایی و مشهور سینمای هالیوود است که در فیلم هایی مانند ‘The Devil Wears Prada’، ‘Love and Other Drugs’، ‘Les Miserables’ و ‘Ocean’s 8’ نقش آفرینی کرده و جوایز زیادی در جشنواره های مختلف مثل گلدن گلوب و اسکار دریافت کرده است.

بیوگرافی کامل ان هتوی

(Anne Jacqueline Hathaway) آن ژاکلین هاتاوی (متولد 12 نوامبر 1982) یک بازیگر و خواننده آمریکایی است. anne در سال 2015 به عنوان یکی از بزرگترین هنرپیشه های جهان معرفی شود و جوایز متعددی را از جمله جایزه اسکار، گلدن گلوب، جایزه برنده جایزه آکادمی بریتانیا و جایزه نخست جشنواره امی را دریافت کرده است. فیلم های او به رکورد 6،4 میلیارد دلار فروش در سراسر جهان رسیده است و در سال 2009 در مجله Forbes Celebrity در کنار بازیگران مشهوری چون آنجلینا جولی ، جنیفر لوپز ، نیکول کیدمن ، اسکارلت جوهانسون و جسیکا آلبا در لیست 100 فرد مشهور جهان قرار گرفت.

بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس

هاتوی از دبیرستان میلبرن در نیوجرسی فارغ التحصیل شد، جایی که او اولین نمایشنامه های خود را تجربه کرد. ان هاتوی برای اولین بار به عنوان یک نوجوان در سریال تلویزیونی Get Real در سال 1999 بازی کرد و جلوی دوربین رفت و در اولین فیلم کمدی ‘The Princess Diaries’ در سال 2001 در نقش Mia Thermopolis به اولین موفقیت خود به عنوان شخصیت اصلی فیلم دست یافت.

بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس

هاتاوی در سال 2005 شرو به ایفای نقش های بزرگسالان کرد و با فیلم های ‘Havoc’ و ‘Brokeback Mountain’ و فیلم کمدی ‘The Devil Wears Prada’ در سال 2006 استعداد خود را به جهانیان نشان داد . هاتاوی در زمانی که او دستیار یک مدرس مجله مد بود به بزرگترین موفقیت مالی خود را در این زمینه دست یافت.

بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس

ان هتوی با بازی خیره کننده خود در فیلم «راشل ازدواج می کند» در سال 2008 به عنوان نامزد دریافت جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن انتخاب شد. او روند بازی های درخشان خود را با نقش هایی که در فیلم های عاشقانه مثل Bride Wars و Valentine’s Day و Love Other Drugs ادامه داد و سبب موفقت های زیادی در این عرصه شد.

بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس

در سال 2012 آن هتوی در سری فیلم های بتمن و به عنوان Selina Kyle در فیلم های “The Dark Knight Rising “و همچنین “The Dark Knight trilogy ” به زیبایی هرچه تمام تر نقش خود را اجرا کرد و تسایش همگان را برانگیخت. در همان سال و با بازی در فیلم عاشقانه موزیکال “Les Misérables” به عنوان توانست توجه داوران جشنواره اسکار آن سال را جلب کند و موفق به دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کند.

بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس

در سال 2014 نیز این بازیگر زن آمریکایی در فیلم موفق و بی نظیر ” Interstellar ” توانست بخوبی هرچه تمام تر در نقش یک دانشمند زن روی صحنه رود و جوایز فراوانی را از جشنواره های مختلف دریافت کند.

بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس

همچین آن هاتاوی در سال 2015 در فیلم آموزنده و خانوادگی “The Intern” به عنوان یک مالک وبسایت مد و لباس در کنار بازیگر مطزحی مثل رابرت دنیرو نقش آفرینی کرد و این فیلم در سال 2015 به فروش فوق العاده ای در جهان رسید.

بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس

ملکه سفید – نقش او در اولین سری فیلم ” آلیس در سرزمین عجایب ” در سال 2010 بود که در سال 2016 در ” Alice Through the Looking Glass” نیز این نقش را به خوبی اجرا کرد و در سال 2018 درفیلم برجسته “Ocean’s 8” حضور داشت .

هتوی همچنین موفق به دریافت جایزه امی (Emmy Award) را برای ارائه صدای خود در “The Simpsons” شد و خواندن در موسیقی های متن و اجرای مراسمات مختلف به عنوان مجری از دیگر کارهای این زن هنرمند آمریکایی است.نکته قابل توجه از این بازیگر مشهور این است که تمام این موفقیت ها و حضور در فیلمهای عاشقانه را بدون برهنه شدن جلوی دوربین به دست آورده است!.

بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس

زندگی شخصی ان هتوی

آن ژاکلین هاتوی در روز 12 نوامبر 1982 در شهر بروکلین شهر نیویورک متولد شد. پدرش جرالد یک وکیل است و مادرش کیت (née McCauley) یک بازیگر است. پدربزرگ مادری هاتوی جو مک کولی، شخصیت رادیویی معروف در فیلادلفیا بود. مادر آن از تبار ایرلندی است و جرالد پدرش به زبانهای ایرلندی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی مسلط است. نام خانوادگی هاتوی ریشه در کشور انگلستان دارد.

بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس

او دومین فرزند از سه فرزند پدر ومادرش است، با دو برادر، مایکل و توماس. هنگامی که او شش ساله بود، خانواده اش به میلبرن، نیوجرسی نقل مکان کرد، جایی که پس از آن بزرگ شد.

بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس

مادر آن هاتاوی بخاطر بازی در فیلم “Les Misérables” از او ناراحت شد ولی پدر بخاطر اینکه او با بازی در این فیلم به کشب جوایز مختلف مفتخر شد او را را حمایت کرد.هاتوی یک کاتولیک است و گفته است که همیشه دوست داشته که یک راهبه باشد اما همیشه بازیگری برای او اولویت بالاتری داشته.در ادامه زندگی و پس از اینکه برادرش مایکل تمایل به همجنسگرایی پیدا کرد کم کم ارتباط خود را با کلیسا و کاتولیک از بین برد به دلیل اینکه کاتولیک با این موضوع مخالف بود و در سال 2009 او بیان کرد که کار و حرفه اش برای او از اعتقادات مذهبی مهمتر است.

بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس

او چند ترم تحصیلی را در مقطع کارشناسی ارشد علوم سیاسی در کالج ورسار در پچکیپسی گذراند و پس از آن به نیویورک رفت و تحصیلات خود را در شاخته هنرهای نمایشی در مدرسه Gallatin School of Individualized Study گذراند.

در سال 2004، هاتاوی رابطه روابط عاشقانه ای با مالک مطرح ایتالیایی Raffaello Follieri آغاز کرد. که او موسسه Follieri را در سال 2003 با تمرکز بر تلاش هایی مانند تهیه واکسن برای کودکان در کشورهای فقیر تاسیس کرد . در ماه ژوئن سال 2008، توسط IRS مورد بررسی قرار گرفت و به اتهام جعل اسناد مالی و سوء استفاده از اموال سرماسه گذاران این موسسه دستگیر شد. هاتاوی به هیچ جرمی متهم نشد و Follieri به چهار و نیم سال زندان محکوم شد.

بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس

هاتوی پس از این اتفاق در تاریخ 29 سپتامبر 2012 با یک بازیگر و تاجر معروف به نام آدام شولمن در کالیفرنیا و در یک مراسم سنتی ازدواج کرد. و پسرش Jonathan را در سال 2016 به دنیا آورد. و در آن سال Hathaway یک آپارتمان با ارزش 2.55 میلیون دلار در آپارتمان West Side، محله ای در منهتن که در آن زندگی می کند با شولمن و فرزندش خریداری کرد.

این بازیگر زن هالیوودی در سال 2007 از تجربه افسردگی در دوران نوجوانیش سخن گفته که توانسته این دوره را بدون دارو بگذراند و در سال 2008 از ناراحتی ها و فشارهایی که در دوران دوستی با Follieri داشته سخن گفت که این اتفاق باعث شده او به سیگار روی بیاورد ولی در نهایت توانسته که آن را کنار بگذارد و یک گیاهخوار شود.

بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس

ان هتوی در طی این سال ها همیشه در کارهای خیرخواهانه شرکت داشته و هزینه های فراوانی را در این راه کرده و به شرکت ها و بنیاد های حمایت از حقوق کودکان و زنان در سراسر جهان همکاری های بسیاری داشته است و در سال 2016 سازمان ملل متحد هاتاوی را به عنوا سفیر خیرخواهانه زنان منصوب کرد.

بیوگرافی کامل ان هتوی بازیگر زن مشهور هالیوود+عکس

هاتاوی در حال حاضر در هیئت مدیره شبکه تئاتر لولایپ مشغول به کار است و درگیر برنامه های خیریه ائتلاف خلاق،بیمارستان تحقیقات کودکان سنت جوده و کمپین حقوق بشر است.

منبع

-------------------------------------

همچنین دیدن فرمایید

.yuzo_related_post img .yuzo_related_post .relatedthumb .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_related_post .relatedthumb a .yuzo_related_post .relatedthumb a:hover!important;} .yuzo_related_post .relatedthumb:hover a .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo__text--title .yuzo_related_post .yuzo_text, .yuzo_related_post .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_text, .yuzo_related_post:hover .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی علی ضیا و همسرش + عکس های علی ضیا + مصاحبه و اینستاگرام